27 Reacties
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde ik word er moe van. Heb hem nu al 2 dagen 's morgens opgehouden en dan 12 uur naar bed dan is hij goed moe dan valt hij gelijk in slaapt. Maar hij slaapt nu wel langer als hij zijn normale tijd wakker word 6 uur dan lukt het niet zo lang om hem wakker te houden.
2 jaar geleden
Ja hier ook best wel hoor maar eten gaat er altijd in zolang hij het maar zelf mag doen. Vanmiddag op het terras ook weer een grote scène omdat meneer perse met mijn vorkje de monchou taart moest eten en hij wilde absoluut geen ander vorkje. Is misschien slecht van mij maar ik moet er altijd maar om lachen anders word ik zelf gek.🙈🤣
2 jaar geleden
Herkenbaar. Overdag slapen gaat wel goed, in de avond gerust een uur bezig om hem in slaapt te krijgen.
Als hij zijn zin niet krijgt dan schreeuwt hij🤭 dan kijkt hij me heeeeel bijdehand aan, mond waggenwijd op en dan snauwtie jo. Kan er stiekem wel om lachen maar soms wordt het iets te vaa
2 jaar geleden
Hier vooral het eten ook echt een drama. Ze weigert elke hap groente. Fruit gaat er heel soms nog in. Ik hoop dat het een fase ks en over gaat en niet dat we plots een moeilijke eter hebben. Ze wil nu enkel boterham en ei eten, en melk s morgens en s avonds.
2 jaar geleden
Hier ook! Van alles word een drama gemaakt 🤣 1 x nee zeggen is gelijk huilen. Eten gaat enigsinds, zolang ie zelf mag eten, slapen is altijd al een drama geweest 😅 ohja, allerergste op de wereld voor meneer... verschonen🤣🤣🤣 gillen!!
2 jaar geleden
Nou i feel you! Mijn dochtertje is ook zo veel aan het miepen deze dagen. Als het aan haar ligt dan moet ik de hele dag met gebogen rug samen met haar gaan lopen door de kamer. Neerleggen= GILLEN. Ik word er deze dagen ook wat wanhopig van hoor en daardoor zit ik ook minder goed in mijn vel. Maar ik hou in mijn achterhoofd dat alles een fase is.
2 jaar geleden
Hier is denk ik sprong 8 de boosdoener (en doorkomende tandjes) en ik denk bij jullie ook 😅 Mijn hemel, NIKS is goed .. ene dag eet hij zn brood goed en t andere moment smijt hij t op de grond, onrustig slapen, alleen bij mij willen zijn maar niet vastgehouden willen houden, en idd verschonen is de grootste drama 🥴👍🏻
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Hier is denk ik sprong 8 de boosdoener (en doorkomende tandjes) en ik denk ...
Wij hebben de donderwolk vorige week al gehad. Hij zou zelfs overmorgen alweer in het groen zitten volgens oei ik groei.. zie ik aan z’n gedrag nog niet gebeuren😵 of het moet echt ineens ook weer verdwenen zijn…
2 jaar geleden
Reactie op 01winnie
Wat ik heel moeilijk vind in deze peride zijn de woede/frustratie uitingen. ...
Bijten heeft hij hier nog niet gedaan. Maar als hij een woede-uitbarsting heeft, zet ik hem op de grond tot hij klaar is met boos zijn en daarna pak ik hem weer op en praat ik erover tegen hem.. of hij het snapt en of het nut heeft, daar ben ik nog niet over uit