28 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Babynr2boy

Het ochtend dutje hoef maar tussen de 30-45 minuten te duren dan moet je kl ...
Als ik hem in de ochtend eerder wakker maak is hij zo moe dat hij die 3 uur wakker niet volhoudt🙈 en 4 uur na zijn middagdutje hebben wij ook geprobeerd, maar dat houdt hij niet vol. Wij doen nu in de ochtend om 10 uur slapen tot maximaal 12 uur, meestal is hij tussen 11 en half 12 wakker en dan om 3 uur weer slapen tot 5 en dan om 8 uur slapen voor de nacht. Andere tijden hebben we geprobeerd, maar daar wordt hij echt lastig en jengelig van, omdat hij dan zo moe is🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Sarina155

Onze dochter had het ook in eens wakker,altijd een slaapkopje geweest ik zo ...
Dat heb ik ook geprobeerd inderdaad. Vast voedsel geven en dan geen fles of een beetje. Maar dan wordt hij juist nog eerder wakker😅

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Vanmorgen was het 05:15 uur. 😵‍💫 heb vanavond zijn fles opgehoogd. Kijken ...
heb ik ook geprobeerd om de fles op te hogen, maar dan laat hij het deel wat ik extra aanbied dus gwn staan🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

heb ik ook geprobeerd om de fles op te hogen, maar dan laat hij het deel wa ...
Dat gebeurt bij mij ook. Maar dan geef ik het restant gewoon in z’n slaap als ik zelf naar bed ga. Vanmorgen was het bijna 06:30 uur 🤩

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Dat gebeurt bij mij ook. Maar dan geef ik het restant gewoon in z’n slaap a ...
Dat is een betere tijd ja haha

2 jaar geleden

Ik heb dit maandenlang gehad met m’n dochter. Sinds een paar weken slaapt ze tot 06:30-07:00. Na de fles weer terug leggen of niet gelijk meer eruit halen hielp hier zodat ze ging wennen. Ze gaat nu soms zelfs spelen met haar knuffels een half uur lang als ze wakker is.

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Ik heb dit maandenlang gehad met m’n dochter. Sinds een paar weken slaapt z ...
Wij laten hem ook liggen tot minimaal 7 uur als hij eerder wakker is. Hij speelt dan gewoon lekker met zijn knuffels en brabbelt wat. Maar ik merk dat hij overdag vaak toch meer slaap nodig heeft, omdat hij dus vroeg wakker is. Er wordt hier veel gezegd dat kindjes van deze leeftijd, maar 2,5 uur slaap nodig hebben overdag, maar die van ons slaapt 4 uur overdag. Bij minder slaap wordt hij echt huilerig en hangerig van de slaap.