18 Reacties
2 jaar geleden
Nee hoor hier ook niet, uitstrekken en zwaaien allebei nog niet 😊 ze is meer bezig om het tijgeren / kruipen onder de knie te krijgen
2 jaar geleden
Volgens mij liggen dat soort dingen ook heel erg aan je kindje. Hier wel een soort van armpjes uitstrekken, en met een maand of 4,5-5 deed ze dat al naar eten/drinken wat wij hadden. Zwaaien en klappen niet, maar dat doen we ook niet zo vaak, denk dat het ook maar net is wat je (onbewust) stimuleert. Ze vind het wel weer heel leuk om op iets te meppen.
2 jaar geleden
Reactie op Baby56
Volgens mij liggen dat soort dingen ook heel erg aan je kindje. Hier wel ee ...
Jaa meppen wordt hier ook de hele dag gedaan. En ze strekt idd wel haar armpjes naar haar eten uit.
2 jaar geleden
Hier doet m’n dochtertje het al een paar weken net zoals klappen maar volgens mij heeft de oudste het nooit gedaan toen ze baby was 🥴
2 jaar geleden
Ja dit doet hij nu sinds 7 maanden! Wij klappen 2 keer in onze handen en dan strekt ie z'n armpjes al uit. Heel schattig.
Weet niet of je je er zorgen om moet maken hoor!
2 jaar geleden
Ik vind dit soort dingen lastig. Er staat ook dat ze rond 7 maanden woorden herkennen. Ik heb niet het idee dat mijn baby op het woord brood en fles reageert maar als ik brood of een fles laat zien, dan is het overduidelijk dat hij weet wat het is. Hij is dan direct enthousiast en wordt boos als hij dan geen fles of brood krijgt. Als we de trap oplopen weet hij dat het bedtijd is maar ik heb niet het idee dat hij het woord bedtijd begrijpt. Hij lijkt gewoon meer visueel ingesteld. Dus of dat armen uitstrekken nou perse moet rond deze tijd. Geen idee. Dat doet hij dan weer wel hier maar miss ook gewoon omdat hij onze handen wil pakken haha.
2 jaar geleden
Mn dochter van 8 maanden deed het sinds haar 7e maand. Wel alleen bij mij.
2 jaar geleden
Hoezo moet je kleine dat nu al doen dan? Ik vind persoonlijk dat een kind zich op zijn eigen manier en tempo ontwikkeld. Dat dit dan nog niet aan de orde is achja, dat komt vanzelf dan wel toch? Ik snap dat je er onzeker van word omdat het aan wordt gekaart.. Maarja, niet ieder kind is hetzelfde