8 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben een autostoel aangeschaft voor onze vakantie in dec/jan. Mijn vriend vond het een fijn idee als ons dochtertje qua zithouding kon afwisselen. Ook al zeiden ze in de winkel dat dit niet nodig was 😅. Het was vooral fijn dat je de stoel ff kon draaien als ze heel onrustig was zodat je makkelijker contact kon maken (ook al mag dat officieel geloof ik pas met 15 mnd). We zijn helemaal naar Spanje/Portugal gereden. De stoel bevalt prima. Ook neemt de stoel + poot minder plek in dan de issofix base vd maxicosi. Hierdoor kan de voorstoel wat verder naar achter. Miss handig om te proberen voor aanschaf. Hebben wij ook gedaan. We wisselen nu het gebruik vd autostoel en maxicosi (zonder base) een beetje af. Als we denken dat ze slaapt als we ergens heen gaan is het handig dat je haar met maxi cosi en al uit de auto kan halen.
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-david-pro-0-1-2-3-isofix-rotation-black-grey
2 jaar geleden
Wij hebben deze, gebruik hem nu al een tijdje en vind 'm erg fijn. Vind de prijs kwaliteitverhouding erg goed. En ontzettend fijn dat je het stoeltje kan roteren. Je kan hem ook schuin naar achter kantelen in de 'slaapstand' en ook rechter op zetten.
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-goliath-pro-0-1-2-3-isofix-rotation-black-grey?gclid=Cj0KCQjwpv2TBhDoARIsALBnVnlMp0GzPsRJ5aCWpKsp9WWC0un3bw0zeRMVyKSubt4VYoqQCYzxbdYaAr7JEALw_wcB
2 jaar geleden
Wij zijn al rond 9 maanden (als ik me niet vergis) overgestapt naar een auto stoel. Zijn hoofdje begon boven uit dr maxi cosi te komen, en hij vond het zelf niet zo fijn leek het, probeerde ook naar voren te komen.
Omdat we geen isofix hebben en ik wel graag wilde dat het een draaibare autostoelje was hebben we maxicosi axiss gekocht. Kan ook in een ligstand. Hier zijn de ritjes nu een stuk prettiger.
2 jaar geleden
Wij hebben van de kinderfysio advies gekregen om zo lang het kan de maxicosi te blijven gebruiken omdat het toch net ietsjes veiliger (voor het nekje) is dan een autostoel (niet dat een autostoel niet veilig is).
Onze kleine man is ook al wel zo ver dat hij meer wil kunnen zien, maar een spiegel werkt voor ons dan ook ideaal. Wij kunnen hem beter in de gaten houden en hij kan zelf dan ook wat meer zien. En voor de afleiding maak ik een speeltje ergens aan vast.