Wij zijn opzoek naar een autostoel voor onze man van bijna 10mnd. Een die met isofix én gordel kan, achter en vooruit kijken, evt zelfs nog kan kantelen, evt met draaien (maar dit hoeft niet perse) en die tot 36kg mee gaat! We gaan binnenkort naar babypark maar vroeg mij af of jullie al een beetje weten waar we naar moeten kijken! 😊
Moderator: gesloten op verzoek van topicstarter
Cybex Sirona iSize voor onze kleine boy. Kan alles wat je omschrijft en is zeer praktisch in gebruik. Kleine details ; zoals magneetjes die de gordels opzij houden zodat hij er makkelijk in kan, zijn toch hele fijne dingen in de praktijk.
Bij babydump denk maandje geleden de joie i spin grow gekocht. Ik had zelf ook nog een alternatief ivm de prijs van de joie maar mijn man was zeer overtuigd van de joie. Super goede aanschaf geweest en mocht nummer 2 er komen dan gaan wij zeker meteen een draaibare stoel kopen
Ik heb een vraag over die goliath pro: begrijp ik het goed dat je die aan de bovenkant ook vast moet zetten? Maar dat ie dan dus niet meer kan draaien?
Ik heb een vraag over die goliath pro: begrijp ik het goed dat je die aan d ...
Ja er zit inderdaad zo'n band aan. Maar wij vinden dat ie met de isofix haken eigenlijk super goed vast zit, dus hebben we hem ook niet met die band vast gezet. Als we bijvoorbeeld een lange rit doen, dan zetten we 'm wel vast met die band. Maar binnen de stad, voor dagelijks gebruik en korte stukken is dit absoluut niet praktisch
Wij hebben 2 x de autobaby biro d fix. Enorm fijne stoel met alle gemakken, maar niet zn eeeeeenorm bedrag 🙈 M'n ouders hebben er inmiddels ook een aangeschaft.
Cybex Sirona iSize voor onze kleine boy. Kan alles wat je omschrijft en is ...
Wij overwegen deze aan te schaffen, maar deze had toch eigenlijk al vanaf de geboorte gekunt? Wij hebben nu een maxicosi.. stom.
Zit de base daar bij? En kan je deze sirona dan tot 4 jaar gebruiken?
Thanks voor alle tips dames! Na een ochtendje neuzen bij babypark hebben we via bol.com (hadden nog wat bonnen liggen) de goliath gekocht! @g_f bedankt voor dé tip! :)