21 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee!

2 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht, heeft alles wat jij benoemd. Zijn er tot nu toe erg tevreden over.

2 jaar geleden

Cybex Sirona iSize voor onze kleine boy. Kan alles wat je omschrijft en is zeer praktisch in gebruik. Kleine details ; zoals magneetjes die de gordels opzij houden zodat hij er makkelijk in kan, zijn toch hele fijne dingen in de praktijk.

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Wij hebben deze gekocht, heeft alles wat jij benoemd. Zijn er tot nu toe er ...
Deze hebben wij ook, top stoel!

2 jaar geleden

Reactie op RyanS

Cybex Sirona iSize voor onze kleine boy. Kan alles wat je omschrijft en is ...
Jij bent hier dus echt wel tevreden over he? Want wij hebben de 1e cybex nog hier en wouden deze dan kopen als vervolg, maar jeetje wat is ie duur 😱

2 jaar geleden

Bij babydump denk maandje geleden de joie i spin grow gekocht. Ik had zelf ook nog een alternatief ivm de prijs van de joie maar mijn man was zeer overtuigd van de joie. Super goede aanschaf geweest en mocht nummer 2 er komen dan gaan wij zeker meteen een draaibare stoel kopen

2 jaar geleden

Reactie op Biancadz

Bij babydump denk maandje geleden de joie i spin grow gekocht. Ik had zelf ...
Wauw wat een prijs!! 🤯 Dankjewel voor je tip!

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Wauw wat een prijs!! 🤯 Dankjewel voor je tip!
Kijk als je het gaat omrekenen dat je deze stoel tot 7jr ong kan gebruiken valt het mee. Zo hebben wij ook gekeken. Hoe lang gaat de stoel mee

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Wellicht een stomme vraag maar zit het onderstel met isofix haken erbij of moet je die apart aanschaffen? 🙄

2 jaar geleden

Reactie op IngeH1987

Wellicht een stomme vraag maar zit het onderstel met isofix haken erbij of ...
Bij dit stoeltje zit het erbij 😊

2 jaar geleden

Reactie op Biancadz

Kijk als je het gaat omrekenen dat je deze stoel tot 7jr ong kan gebruiken ...
Ja dat is ook weer zo

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Wij hebben deze autostoel ook! Vind hem helemaal prima! 🤩

2 jaar geleden

Ok hij is prijzig maar de nuna todl next!! De enige stoel die ook echt in ligstand kan

2 jaar geleden

Ik heb een vraag over die goliath pro: begrijp ik het goed dat je die aan de bovenkant ook vast moet zetten? Maar dat ie dan dus niet meer kan draaien?

2 jaar geleden

Oeps! Wij hebben deze auto stoel trouwens haha! Die heeft een poot die je op de grond zet ☺️

2 jaar geleden

Reactie op fl1994

Ik heb een vraag over die goliath pro: begrijp ik het goed dat je die aan d ...
Ja er zit inderdaad zo'n band aan. Maar wij vinden dat ie met de isofix haken eigenlijk super goed vast zit, dus hebben we hem ook niet met die band vast gezet. Als we bijvoorbeeld een lange rit doen, dan zetten we 'm wel vast met die band. Maar binnen de stad, voor dagelijks gebruik en korte stukken is dit absoluut niet praktisch

2 jaar geleden

Wij hebben 2 x de autobaby biro d fix. Enorm fijne stoel met alle gemakken, maar niet zn eeeeeenorm bedrag 🙈 M'n ouders hebben er inmiddels ook een aangeschaft.

2 jaar geleden

Reactie op RyanS

Cybex Sirona iSize voor onze kleine boy. Kan alles wat je omschrijft en is ...
Wij overwegen deze aan te schaffen, maar deze had toch eigenlijk al vanaf de geboorte gekunt? Wij hebben nu een maxicosi.. stom. Zit de base daar bij? En kan je deze sirona dan tot 4 jaar gebruiken?

2 jaar geleden

Thanks voor alle tips dames! Na een ochtendje neuzen bij babypark hebben we via bol.com (hadden nog wat bonnen liggen) de goliath gekocht! @g_f bedankt voor dé tip! :)