31 Reacties

2 jaar geleden

Ja hoor hier ook , 2 x daags nog Pure goat melkpoeder beide 150 ml

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Ja hoor hier ook , 2 x daags nog Pure goat melkpoeder beide 150 ml
Ah oké! Ja ik dacht echt dat ik de enige was haha... Ja hier krijgt ze wel in de ochtend karnemelk, in de middag karnemelk en savonds dan 150ml volle melk

2 jaar geleden

Ah oké! Ja ik dacht echt dat ik de enige was haha... Ja hier krijgt ze wel ...
Haha nee hoor , en hij vindt ze flesjes nog zo lekker . Denk dat ik dat gewoon probeer te doen tot hij 1.5 is , trek me niet teveel aan van het CB

2 jaar geleden

Hier krijgt ons zoontje ook nog een flesje melk voor t slapen gaan! Zonder nachtlampje aan😂

2 jaar geleden

Hier nog 2 flessen opvolgmelk. Bij wakker worden 1, hij heeft geen geduld om te wachten op brood (krijgt hij daarna). En ‘s avonds voor het slapen. Hij slaapt 12-14 uur per nacht zolang hij dat doet vind ik die flessen niet zo erg

2 jaar geleden

Onze dochter krijgt in de ochtend pap met gewone melk, na het avondeten een bakje yoghurt en dan net voor het slapen gaan nog een flesje melk. Laatste fles mag van mij ook blijven voorlopig hoor 😅

2 jaar geleden

Hier ook nog sochtends en savonds een flesje, ze vind ze zo lekker en kan niet wachten, ach nog lekker laten genieten!

2 jaar geleden

Verschonen, insmeren, tandjes poetsen (meer tandje poetsen haha). Slaapzak aan. Boekje lezen, slokje water als hij nog wil en dan in bed! Ik geef bv en de avondvoeding heeft hij al tijd geleden laten vallen!

2 jaar geleden

Ik gaf ook nog een fles thee met melk voor het slapen gaan. Sinds vorige week heb ik dit laten vallen en tijdens het warm eten krijgt hij nu water. Ik merk geen verschil met slapen of vroeg wakker worden🙏

2 jaar geleden

Onze kleine krijgt rond half 6 zijn warme maaltijd + bakje yoghurt. Daarna nog een flesje water. En dan naar bed toe. Nooit geen problemen mee. Je zou inplaats van die melk ook bijvoorbeeld bakje yoghurt kunnen geven. Krijgt ze toch nog zuivel binnen en dat vult ook goed

2 jaar geleden

Milou krijgt savonds nog gewoon een flesje kv. Milou eet avond eten heel slecht. Dan krijgt ze te weinig binnen. De oudste (4) van mijn zusje krijgt een flesje warme melk voor het slapen. De jongste 1.6 maanden krijgt een flesje met pap.

2 jaar geleden

Eten jullie kindjes die sochtends nog een warm fles melk krijgen daarna ook zo slecht brood? Mijn zoontje wil een uur later nog niks hebben , schudt dan de hele tijd nee

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Eten jullie kindjes die sochtends nog een warm fles melk krijgen daarna ook ...
Vind ik niet gek. Een fles KV is volgens mij voor die kleintjes ontzettend vullend. Je zou de fles weg kunnen laten en gewoon 1 snee brood geven + flesje koemelk. Of een bordje pap. Dat geven wij altijd

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Eten jullie kindjes die sochtends nog een warm fles melk krijgen daarna ook ...
Ik geef mn dochter eigenlijk al vanaf 11 maanden sochtends 2 sneetje brood 😂

2 jaar geleden

Hier ook nog alleen zijn avondfles, gewoon beneden en dan brengen we 'm naar bed! Ik zet van te voren de fles in de magnetron, dan maak ik m klaar, til ik 'm op en tellen we samen terwijl ik een rondje draai tijdens t tellen haha. Dan flesje in de mijn (of in mijn man zijn) armen beneden op de bank, fles op speen erin, en dan opgetild in bed leggen en dan slaapt tie! Over deze fles wegdoen ben ik nog een beetje bang haha, heb het idee dat hij dan denkt een dutje te moeten doen ipv écht gaan slapen voor de nacht 😅

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Vind ik niet gek. Een fles KV is volgens mij voor die kleintjes ontzettend ...
Dat maar eens proberen 👍

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Dat maar eens proberen 👍
Ja kijk maar of je kindje hier goed op reageert. Desnoods geef je die yoghurt op de tijd dat je altijd een fles gaf. Dan zou je straks helemaal over kunnen stappen van fles naar yoghurt. Zo hadden wij dat ook gedaan. Cold turkey de fles eraf en de warme maaltijd wat later geven. Zodat ze met een vol buikje naar bed gaan

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Ja kijk maar of je kindje hier goed op reageert. Desnoods geef je die yoghu ...
Ja hopen dat het lukt !

2 jaar geleden

Hier wil ze sinds een 1,5/2 weken geen flesje meer. Ze begint hard ze zwaaien van nee, en duwt hem weg.. Vond het altijd nog wel fijn even samen zitten, maargoed.. Zij is blijkbaar klaar mee, mama moet nog even wennen hahah… 🥹 Dus het is nu: naar boven, slaapzakje aan, tandjes poetsen, boekje lezen. En dan slapen. En vooral dat boekje lezen moet. Als het wat laat is door een uitstapje bijv. denk ik wel eens van hup erin en slapen. Maar dan gaat ze hevig zielig doen haha en naar de boekenplank wijzen. (Soms als ze snachts wakker wordt, dan zit ze ook naar die plank te wijzen van “die die die”..) 🥲

2 jaar geleden

Hier zelfs nog 3 flesjes per dag hoor!