9 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook vaak, ik vind het prima. Ze stoppen er toch bijna mee

2 jaar geleden

Hoezo stoppen ze er bijna mee? Ik ken zat kindjes die ook als eenjarige of ouder nog warme melk krijgen voor het slapen

2 jaar geleden

Ik geef soms om half 5 avondeten. En nu sindskort een kwartier voor bedtijd zijn fles melk, rond 18:45uur.

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Hoezo stoppen ze er bijna mee? Ik ken zat kindjes die ook als eenjarige of ...
Klopt, zo ken ik er ook een aantal. Denk dat ze misschien bedoelde dat als ze 1 jaar geworden niet meer (verplicht) nodig is, als ze voldoende zat avondeten hebben gehad.

2 jaar geleden

Worden ze bij jullie dan ook niet extra vroeg wakker? Heb ik et idee… omdat ze dorst hebben.

2 jaar geleden

Reactie op C01

Worden ze bij jullie dan ook niet extra vroeg wakker? Heb ik et idee… omdat ...
Ja! Nu alweer twee dagen achter elkaar 5 uur. Word er gek van

2 jaar geleden

Hier ook, maar ze eet en drinkt over de gehele dag gezien voldoende. Ik accepteer het maar, kan het er niet in proppen en ze geeft zelf duidelijk haar grens aan. Ze slaap het klokje rond van 19 - 7.15. Gister avond bijvoorbeeld een fles van 150cc aangeboden waar ze 60cc van heeft laten staan. Vanmorgen om 7.30 werd ze wakker, dus prima.

2 jaar geleden

Ik geef meestal iets voor 5 uur expres al het warme eten. Dan krijgt ie rond half 7 nog een fles. Onze kleine heeft er tot nu toe geen moeite mee. Het kan zijn dat je kleine misschien minder behoefte krijgt aan melk en verzadigd is na het avondeten. De kans is dan wel groter dat je kindje de volgende ochtend vroeger wakker word. Of je moet de avondmaaltijd later geven. Het kan ook even een fase zijn natuurlijk

2 jaar geleden

Hoeveel flessen geef je? Bij mij was de boosdoener nog de derde fles. Nu drinkt hij de avondfles (bijna) altijd leeg! Oh en daarnaast krijgt hij al om 17:00 warm eten en dan om 18:30 uur de fles