10 Reacties

2 jaar geleden

Wij doen het thuis niet.. Ze gaat 2 dagen naar de opvang.. en daar slaapt ze altijd buiten.. volgens de leidsters.. slaapt ze daar ook het best.. Ze heeft sowieso een muts op, slaapzak aan handschoentjes aan .. Aan de hand vd temperatuur kan ook een jas of dekentje erbij

2 jaar geleden

Op het kdv krijgen ze skipakken aan met handschoenen, die van ons slaapt er heel goed op! En goed voor de weerstand. Let wel op dat hij uit de wind ligt.

2 jaar geleden

Als hij tijdens het wandelen in slaap valt dan laat ik hem ook buiten liggen. Zorgen dat hij uit de wind ligt en een muts op heeft. Bij de kdv slaapt hij ook bijna altijd buiten. Hij is een moeilijke slaper en daar slaapt hij blijkbaar het beste 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ik laat hem ook buiten staan als hij tijdens het wandelen in slaap valt. Uiteraard uit de wind. Wij hebben een grote warme zak bij de wandelwagen. Daar zit hij met jas aan, tot zijn kin in en hij heeft een muts op. Weet niet of hij beter slaapt dan in bed, maar de frisse lucht lijkt me sowieso goed

2 jaar geleden

Bij het kdv slaapt hij gewoon binnen maar als hij tijdens het wandelen in slaap valt blijft hij buiten liggen in de wagen. Slaapt ie heerlijk!

2 jaar geleden

Worden jullie kindjes ook verkouden door het buiten slapen? Is het nog te koud ervoor misschien? Mijn kindje sliep van de week voor het eerst buiten op KDV met een puckababy slaapzak en een muts. Hij was helemaal gezond en niet verkouden etc, en nu zit hij weer te snotteren 🥺

2 jaar geleden

Reactie op C01

Worden jullie kindjes ook verkouden door het buiten slapen? Is het nog te k ...
Dat ligt dan gewoon aan de bacteriën/ virussen op het kdv, niet zozeer aan het buitenslapen. Sowieso wordt je niet verkouden van kou, dat is een mythe. Je wordt altijd verkouden of ziek van een bacterie of virus wat je ergens oploopt.

2 jaar geleden

Ons zoontje slaapt op de opvang ook altijd in het buitenbedje. Speciale slaapzak aan en hij doet het er super op. Thuis laten we hem ook buiten staan als hij tijdens het wandelen in slaap valt, uit de wind, muts op.

2 jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Dat ligt dan gewoon aan de bacteriën/ virussen op het kdv, niet zozeer aan ...
Eindelijk iemand die het begrijpt

2 jaar geleden

Hier slaapt ze ook buiten op de opvang in zo'n huisje. Dikke wollen slaapzak, muts en dekentje. Ze gaat nog niet zo lang en heeft vanwege ziekte en daardoor wisseling leidsters 3 weken binnen geslapen en toen sliep ze heel kort. Afgelopen week weer buiten en ze sliep meteen weer stuk langer. In de zomer heeft ze ook veel buiten geslapen, gewoon op een kleedje op het gras of in de wagen. En ze slaapt ook vaak in de draagzak als wij in de ochtend ruim een uur gaan wandelen. Als het op de opvang zo goed blijft gaan gaan we voor thuis ook een buitenbedje maken. Ze gaat nu 2 maanden naar de opvang en is 1 keer 2 dagen ziek geweest. Als dat zo blijft vind ik het heel erg meevallen.