10 Reacties

2 jaar geleden

Misschien tandjes die doorkomen? Mijn baby heeft ineens driftbuien en zijn 2 boventanden zijn gisteren doorgekomen.

2 jaar geleden

Hier ook net uit sprong 6 maar mees is ook al de hele dag aan het miepen, hij weet totaal niet wat hij wil 🤔ook vaak moe vandaag, terwijl hij net ziek is geweest hier ook 38 weken volgens oei ik groei dan, want hij is eigenlijk al 41 weken te vroeg geboren, mis na weeen van sprong 6 geen idee vandaag 😪

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Hier ook net uit sprong 6 maar mees is ook al de hele dag aan het miepen, h ...
Vermoeiend hè en dan ook niet goed weten wat er is😔 hier al 3 dagen aan de gang. Vanochtend pastte m'n moeder op, daar ging het goed. En bij thuiskomst weer erg veel huilen.. zo raar!

2 jaar geleden

Misschien tandjes die doorkomen? Mijn baby heeft ineens driftbuien en zijn ...
Zou kunnen, bij zijn vorige tandje had hij lang niet zoveel last. Er komt er nu wel 1 naast volgens mij. Gekke is wel dat hij zich dus bij m'n moeder normaal en lief gedroeg, maar bij thuiskomst weer ging huilen. Dus ik twijfel of het (alleen) het tandje is. Hij huilt zoveel dat ik me dan ook helemaal zorgen ga maken, zo heeft hij nog vrijwel nooit gedaan😔

2 jaar geleden

Hier hebben we dit toevallig ook gehad nadat hij corona had gehad inderdaad pas na dat hij 2 daagjes even koorts had gehad en niet lekker. Ik dacht ook even misschien iets nog aan keel of oren maar hier was ook alles in orde. Huisarts dacht wel een tand te zien doorkomen maar we zijn nu 5 weken verder en geen tand te bekennen. 😂 dus wat het daadwerkelijk is geweest 🤷‍♀️ Sorry alleen herkenning dus. Het kan natuurlijk ook wel vanalles zijn 😅😓

2 jaar geleden

Miss heeft je kindje een groeispurt. https://www.babybytes.nl/nieuws/zo-merk-je-dat-je-baby-een-groeispurt-heeft

2 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Miss heeft je kindje een groeispurt. https://www.babybytes.nl/nieuws/zo-m ...
Dat zou misschien wel kunnen! Hij lijkt wel echt fysiek ergens last van te hebben in elk geval. Ik zal het eens in de gaten houden!

2 jaar geleden

Reactie op Sigis

Hier hebben we dit toevallig ook gehad nadat hij corona had gehad inderdaad ...
Klinkt idd hetzelfde! Hopelijk is het hier snel over dan, wil graag m'n zonnetje in huis terug🙂☀️

2 jaar geleden

Kan een tandje zijn. Als onze kleine weer een doorkomend tandje krijgt dan gaat ie ook minder goed eten en drinken. Dat houdt dan hooguit 2 a 3 dagen aan. En dan is het weer goed. En dat is de tand ook helemaal door. Ik zou zijn mondje even inspecteren op eventueel een doorkomend tandje haha

2 jaar geleden

Kenissen hebben een tijd met hetzelfde probleen gezeten die zijn naar de osteopaat geweest er zat iets scheef in de heup is toen gecorrigeerd en het huilen was gestopt. Nog andere zijn net als ons overgestapt naar kruitvat geitenmelk en daar is ook het probleem verholpen. Bij de laatste zag je ook dat de baby duidelijk last van buik krampen had doordat de buik werd aangespannen en de beentjes wild heen en weer gingen. Hoop dat je er iets aan hebt heel veel succes en je doet het goed moeders.