13 Reacties

2 jaar geleden

Jaaa hier doet de kleine man dat ook af en toe. Zichzelf gerust stellen of in slaap neuriën ofzo hihi.

2 jaar geleden

Hier doet die geen geluidjes maken maar heel hard met zijn hoofd schudden, gelezen dat ze dan prikkels verwerken en zichzelf zo in slaap maakt. Misschien is dit dat ook wel.

2 jaar geleden

Hier een zwaar brabbel verhaal tijdens inslaap komen, zowel overdag als ‘s avonds 😂

2 jaar geleden

Ja 👋 doet hij ook heel vaak. Maar best lang soms echt 1-3 minuten. Soms moet ik er heel hard om lachen, het klinkt soms alsof hij een beetje aan het klagen is over wat hij allemaal wel niet heeft moeten doorstaan 😅 mama en papa die hem elke keer weer omdraaien tijdens het verschonen terwijl hij lekker wilt tijgeren en staan, of mama en papa die hem weer uit de gordijnen hebben getrokken etc etc

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet het soms ook, moet er soms echt om lachen, klinkt wel grappig vind ik😜

2 jaar geleden

Haha! Ja het is soms echt hilarisch, helemaal als hij ondertussen met z’n tong en speen aan het spelen is. Dan klinkt het als een soort jodelen en kan ik m’n lach niet meer inhouden 😂

2 jaar geleden

Was dat hier maar zo. Die van ons huilt echt loei hard voor een paar seconden en dan is het ineens stil en is ze in slaap gevallen.

2 jaar geleden

Hier ook! Dan zeggen we ‘oh hij gaat denk ik zelf slapen want hij kreunt’. Hier klinkt het een beetje alsof hij moet huilen maar niet mag huilen van zichzelf en zich probeert te vermannen.

2 jaar geleden

Jup, hier ook. Nog even kletsen met haar knuffel. Zolang ze niet huilt, laat ik haar lekker haar gang gaan.

2 jaar geleden

Hier ook😂 gaat soms ook echt naar het schreeuwen toe😂

2 jaar geleden

Owja, en ook standaard in het slaaprepertoire: duim in de mond en: "oink oink oink oink"🐷🤣

2 jaar geleden

yuppp soms hele verhalen en dan opeens stil en is mevrouw in dromenland

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, soms na een nachtvoeding een halfuur lang gebrabbel. Kan ik zelf zo om lachen maar ja mama wakker houden zo.