13 Reacties

2 jaar geleden

Is dit iets dat pas sinds kort speelt of al langer? En wat is de rol van je man de afgelopen maanden geweest? Miss dat het toch gewoon een soort verlatingsangst/eenkennigheid is. Dat begint wel vanaf deze periode te spelen. Alleen waarom hij dan wel bij vreemden wil 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Is dit iets dat pas sinds kort speelt of al langer? En wat is de rol van je ...
Mijn man werkt fulltime en ik studeer, ik ben de primaire verzorgende daardoor. Hij is ook weinig betrokken geweest de afgelopen maanden…(zorgde toen ook al voor spanningen, heb eerder een topic geopend daarover) hij raakt gauw overstuur als ons zoontje huilt…. Daardoot is hij veel taken denk ik uit de weg gegaan. Ik was zo moe van de bevalling en het opnieuw oppakken van de studie dat ik hier niet altijd de confrontatie over aan wilde gaan. Wellicht dat dat meespeelt. Dat zou ik begrijpen, alleen het feit dat onze zoon naar iedereen lacht en met iedereen speelt is daar zo raar bij….. iedereen behalve zijn papa😱

2 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Is dit iets dat pas sinds kort speelt of al langer? En wat is de rol van je ...
En laat je zoontje zichzelf door die andere/vreemde mensen ook troosten? Of is dat alleen bij jou? Ik zat te denken... babypsychologie. Andere mensen zijn interessant. Daar krijgen ze aandacht van. Als jullie in gezelschap, een niet huiselijke, zijn wil je zoontje dan ook niet bij zijn vader zijn? Miss dat je zoontje heel eenkennig is op dit moment. En dat dat zichzelf alleen thuis uit. Als jij, je man en zoontje alleen thuis zijn. Nu hij ontdekt heeft dat hij niet 1 is met jou wil hij bij jouw blijven, want dat is veilig.

2 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

En laat je zoontje zichzelf door die andere/vreemde mensen ook troosten? Of ...