15 Reacties
2 jaar geleden
Voor mij zou het een beetje afhankelijk zijn van de leeftijd en ervaring van de oppas. Ik heb geen idee wat normale bedragen zijn om te geven, maar ik denk voor een hele avond (bijvoorbeeld van 20.00 tot 02.00 uur ongeveer) 20 euro ofzo? En als ze ook blijft overnachten dan 30 a 35 euro?
Misschien is dit veel te veel of veel te weinig, maar dit is slechts wat mijn gevoel zegt. Heb daar nog geen ervaring mee 😊
2 jaar geleden
Hoe oud is ze en heeft ze ervaring? Dat maakt nogal wat verschil vind ik. Als je iemand met een pedagogische achtergrond hebt met kinder EHBO diploma’s ed. Zou ik zeggen €20 euro per uur. Voor bijv iemand van 16 jaar die het gewoon doet voor de leuk zou ik zeggen €5 per uur voor de uren dat ze je kindje echt verzorgd. Als het gaat om uren dat je kindje slaapt zou ik een vast bedrag afspreken.
2 jaar geleden
Ik vind het normaal om overdag meer te betalen dan 's avonds. Met blijven slapen zou ik een vast tarief nemen.
Wij betalen de buurmeisjes 6euro p u voor de avond. Als we overdag zouden doen, en er dus ook meer verwacht wordt zouden we iets meer rekenen. Maar overdag laten we wel eens door opa's en oma's doen die dat erg leuk vinden
2 jaar geleden
Reactie op Cecii
Is dat in Nederland? Hier vragen ze allemaal 10 euro per uur voor overdag � ...
Amai 10 euro is ook wel veel… overdag kan ze naar oma en opa ofso maar s avonds is dat moeilijker dus voor een avond lijkt me logischer dat je dan minder geeft omdat ze niet echt wat moeten doen 🙈
2 jaar geleden
Wow, 3 euro per uur lijkt me wel heeel weinig. Ik kreeg vroeger als babysit gemiddeld 3-5 euro per uur. Maar dat is ondertussen zo'n 15 jaar geleden, toen was alles goedkoper. Ik denk dat 5-10 euro wel gangbaar is
2 jaar geleden
Reactie op amalurra
How 20€ per uur dat verdien ik zelf nog niet hahah 😅
Nichtje is 18 en ze ...
Ja dat is veel geld maar ik bedoel maar het ligt nogal aan de ervaring en de leeftijd..
Maar het belangrijkste is dat jullie je haar kindje toe kunnen vertrouwen en dat zij niet het gevoel heeft dat ze te weinig krijgt want dan doet ze misschien ook minder moeite? €4.98 is het minimum loon voor 18 jaar in NL, ik zou dan zelf denk ik eerder €6 per uur geven. Maar dat is natuurlijk aan jullie. Zolang iedereen tevreden is is het goed ☺️
2 jaar geleden
Ik vind een tientje per uur schappelijk. Ook als ze moet overnachten zou ik doorbetalen. Mss dat je, de uren dat ze slaapt, de helft kunt betalen ofzo? Geen idee eigenlijk.
2 jaar geleden
Reactie op amalurra
Amai 10 euro is ook wel veel… overdag kan ze naar oma en opa ofso maar s av ...
Dit vind ik een drogreden. Omdat ze niet veel moeten doen😅. Ze zitten in hun eigen tijd op andermans kind te passen😵 dat hoeft toch niet voor een habbekrats?