20 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben dit zitje. Kan je in een badje vast zetten net de zuignappen. Of gewoon zo op de grond en dan samen douche. Helaas glijdt mijn meisje er nog te veel in. Nu ligt ze nog op het aankleed kussen op de grond tijdens het douche. Vind ze ook geweldig. Heerlijk trappelen onder de douche kop.
2 jaar geleden
Wij zetten het badje met standaard in de badkamer. Vullen hem met de slang van de douche en kiepen hem leeg in de wc. We wikkelen haar in een doek als ze eruit komt en drogen haar af op der eigen kamer. Eerder deden we het badje op haar kamer. Daar hebben we ook een wastafeltje. Alleen begon ze op den duur zo te spetteren dat alles nat werd haha.
2 jaar geleden
Bij ons gaat hij mee in bad, of onder de douche of gewoon hup in de wasbak van het aanrecht. Gaat prima. Alleen de keuken even dweilen erna.
2 jaar geleden
Ik heb na de tip van een collega een oplabadje gekocht ondanks dat er wordt aangegeven vanaf 15 maanden.. mijn zoontje is nu bijna 8 maanden maar kan daar echt al prima in zitten! Uiteraard laat ik hem er niet lang in en blijf ik er ten alle tijden bij! Maar ik ben echt blij met de aankoop en mijn partner ook! Douche begon nu toch echt wel zwaar te worden en erg beweeglijk 😏
2 jaar geleden
misschien een badje kopen van stokke. kun je zo opvouwen.. en lekker groot. kun je hem gelijk bewaren voor later🙂. voor nu zou ik dan wel een badinzet kopen voor wanneer je baby nog niet kan zitten.
2 jaar geleden
Een vriendin van mij gebruikt de ikea stoel onder de douche voor haar baby.
2 jaar geleden
Een vriendin van mij gebruikt de ikea stoel onder de douche voor haar baby. ...
wow wat handig!😧
2 jaar geleden
Iemand tips? Wij hebben het luma badje. Onze kleine grote vriend kan nog niet heel stabiel zelfstandig zitten, maar in de badinzet of wij heb vasthoudend ligt ie echt letterlijk klem... is het even douchend tijd overbruggen tot ie kan zitten de beste optie of hebben jullie nog andere ideeen? 😊
2 jaar geleden
Reactie op Mariianne_MilouLiva
Wij hebben dit zitje. Kan je in een badje vast zetten net de zuignappen. Of ...
Wij hebben ook zoiets. Onze dochter glijdt er ook in. Doen nu opgerolde handdoek achter haar rug. Dan zit ze steviger en rechterop.
2 jaar geleden
Ik heb het Stokke Flexi Bath voor mn dochter en ik had dit echt eerder moeten doen. Wij wonen ook klein en ik doe haar in bad in de kamer (wonen in een studio).
2 jaar geleden
Wij hebben een badmat voor onder de douche gekocht met van die zuignappen. Mijn zoon kan nog niet zelfstandig zitten maar zo glibbert hij niet zo en kan hij zittend tegen ons aan hangen en spelen terwijl ik ‘m was. En op zijn buik over mijn benen voor zijn rug en kont. Badje vind ik echt een onding, geloof dat we ook Luma hebben. Vind het nu ook heel erg jammer dat we geen bad hebben maar verbouwen is te duur 🤷🏻♀️ en dan mag je ruim 3 weken je badkamer niet in hebben ze gezegd.
2 jaar geleden
Wij hebben zo babybadje maar nu de poten eraf gehaald en op de grond in douchecabine gezet. Met zo badzitje erin en meneer vermaakt zich wel. Ik zit er naast of douche tegelijk (wel ter alle tijden zicht!) Als ik klaar ben droog ik me af en haal ik hem uit zn badje kan hij extra lang genieten.