13 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik mijn agenda altijd in mijn telefoon haha. Maar dan weet ik niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn (Meestal voel ik wel wanneer dat is ivm meer zin in seks) We hebben nu ook nog geen wens voor een 2de kindje. Ik hield het voornamelijk bij in mijn agenda omdat ik maanden terug nog heel onregelmatig ongesteld was. Nu is dat weer sinds 4 a 5 maanden hersteld. En dat kan ik dan mooi terugzien in die agenda app. Stel dat het weer gaat kriebelen dan download ik de app 'menstruatiekalender'. Dan weet je ook wanneer je vruchtbare dagen zijn enz. Die app heeft ons de vorige keer geholpen om meteen zwanger te raken

2 jaar geleden

Ik ben heel tevreden met Clue! Maar je hebt volgens mij ook flo en nog meer, daar hoor ik ook positieve verhalen over. En je kan je menstruatie fracken op een iPhone geloof ik dan heb je geen app nodig. Maar weet niet hoe dat werkt. Het is denk ik een kwestie wat je zelf fijn vindt.

2 jaar geleden

Ik vind Flo en Clue fijne apps 😊

2 jaar geleden

Ik gebruik WomanLog. Ik ben onregelmatig ongesteld en heb de afgelopen maanden mijn menstruaties bijgehouden en deze maand voor de eerste keer ovulatie testen gebruikt. De app had het goed voorspeld. Ik had een 2 andere app gebruikt, maar deze schatte het niet goed in ivm de onregelmatigheid. Soms is mijn cyclus 26 dagen, maar heb soms ook 42 dagen en alles daar tussen in.

2 jaar geleden

Ik gebruik WomanLog. Ik ben onregelmatig ongesteld en heb de afgelopen maan ...
Hier ook hetzelfde

2 jaar geleden

Ik gebruik WomanLog. Ik ben onregelmatig ongesteld en heb de afgelopen maan ...
Ook idem. Wel de betalende versie om de best mogelijke voorspelling te hebben

2 jaar geleden

Ik gebruik 'my kalender'. Heel fijn. Je kan hele uitgebreide notities maken/ symptomen etc bijhouden. Gewoon gratis.

2 jaar geleden

Ik gebruik Period calendar (p.c.) ik vind het heel compleet en overzichtelijk.

2 jaar geleden

Ik gebruik My tracker. Hele fijne en overzichtelijke app

2 jaar geleden

Ik gebruik Flo! De app geeft dan gelijk aan wat de vruchtbare dagen zijn

2 jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Ik gebruik 'my kalender'. Heel fijn. Je kan hele uitgebreide notities maken ...
Ik gebruik deze inderdaad ook. Hele fijne app 😊

2 jaar geleden

Weet niet of je nog wat aan mijn toevoeging hebt; maar ik ben heel blij met P Tracker (app met een bloemetje als logo) en gebruik m echt al 10 jaar ofzo.

2 jaar geleden

Ik gebruik “Maya” (gratis app)