136 Reacties
2 jaar geleden
Oke, dus waarschijnlijk kan ze zaterdag dan wel gewoon naar oma en zal het woensdag erop allemaal komen.. Ik probeer me mentaal vast voor te bereiden want met de 11 maanden prik heeft ze de hele nacht gehuild 😬
Na hoeveel dagen zijn ze er helemaal vanaf geteld vanaf de dag dat de bijwerkingen beginnen?
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft hem donderdag gehad, zitten nu dus op dag 4. Donderdag avond kreeg hij lichte verhoging, vrijdag koorts, hangerig, huilerig, niet willen slapen, niks was goed. Zaterdag zondag en vandaag nergens last van. Ik verwacht dat in de verkoop van deze week de drama pas komt. Bij ons zei t cb dat ze 2 prikken krijgen, 1 kunnen ze binnen 1 a 2 dagen al kort op reageren, op de andere komt pas na een week een heftige reactie
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Oke, dus waarschijnlijk kan ze zaterdag dan wel gewoon naar oma en zal het ...
Hier heeft het van dag 8 tot zeker dag 12 geduurd. Daarna namen de bijwerkingen vrij snel af.
2 jaar geleden
Onze dochter heeft vorige week dinsdag de 14 maanden prik gehad. Wij merkten gisteren dag ze minder trek had om te eten, ze is toen bij mijn ouders blijven slapen en ze vertelden dat ze vannacht ruim een uur wakker geweest, flink huilend (doet ze nooit) en ze zoekt wat meer aandacht.
De dag na de vaccinaties had ze rond 37,5 graden.....we wachten vol spanning af wat er mogelijk nog meer gaat komen....of juist niet
2 jaar geleden
Reactie op XLynn
Hier dag 8 begonnen met vlekjes in dr nek. Nu zit ze helemaal onder. Geen k ...
Ahw! Sterkte voor je kleintje. Gelukkig is ze niet ziek
2 jaar geleden
Reactie op XLynn
Benen. Echt sneu, maar ze lijkt er geen last van te hebben.
Beterschap!!
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Ik kijk er zo tegenop.. Morgen moet ze..
Sterkte komende tijd!
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Sterkte komende tijd!
Dankjewel. Het ging hier helemaal mis. Ze schopte de vaccinatie uit de handen van de arts waardoor die opnieuw moest. Dus ze is 3 keer geprikt. Er moest nog iemand bij komen om haar benen tegen te houden. Hele nare ervaring.. nu maar hopen dat het geen kwaad kan.
2 jaar geleden
Nou. Ze heeft ze twee weken geleden gehad. En de bijwerkingen vond ik pittig. Hangerig voor 5 dagen. Snachts huilerig. (Kan mogelijk door tanden komen). Overal rode vlekjes. En dat huid zag er nog zo vlekkerig uit door de waterpokken laatst 😑. Koortsig. Niks willen. Vandaag voor het eerst na 5 dagen dat ze weer een beetje iets wilde onderzoeken. Pfoee. Pittig. Maar hoorde ook net dat er Rode hond op de opvang ik. Dus blij dat ze net gevaccineerd is!
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Dankjewel. Het ging hier helemaal mis. Ze schopte de vaccinatie uit de hand ...
Aah goss 🥹 gelukkig hoeft ze er nu geen meer tot ze 4 jaar is.
Nu maar lekker vertroetelen hopelijk valt het allemaal mee voor jullie
2 jaar geleden
Reactie op Maartjex93
Nou. Ze heeft ze twee weken geleden gehad. En de bijwerkingen vond ik pitti ...
Ja drama he. Het lijkt net een mega sprong. Gelukkig zijn ze nu beschermd tegen alle nare ziektes.
2 jaar geleden
Ben ook wel benieuwd of er kindjes zijn zonder bijwerkingen?
Wij mogen volgende week..
wij zitten namelijk ook in een mega sprong icm met het doorkomen van 3 kiezen, daar kunnen toch ook veel klachten en kwaaltjes zoals huilerig, koorts etc vandaan komen.
2 jaar geleden
Ben ook wel benieuwd of er kindjes zijn zonder bijwerkingen?
Wij mogen vol ...
Hier vandaag prikjes gekregen… tot nu toe alleen veel slapen. Maar er kan nu nog wat komen en natuurlijk voor BMR over 10 dagen pas… Mijn eerste heeft amper bijwerkingen gehad destijds. 1 dag (precies na 10 dagen) koorts gehad…