136 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op baby🍓
Maandag gehad. Nu woensdag nog nergens last van. Ik hoop. Echt dat het mee ...
Hier precies hetzelfde
2 jaar geleden
Dag 8 en vooral veel zweten. Beetje verhoging en moe. Ze is niet vervelend verder.
2 jaar geleden
Onze dochter heeft dinsdag de vaccinaties gehad en zit ineens helemaal onder de uitslag. Voor iemand herkenbaar dat het zo snel al optreed?
2 jaar geleden
Hier dag 11 en vreselijk. Koorts, zweten, hangerig, moe, spierpijn oid gok ik.. hopelijk is dit heel snel voorbij 🤯
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Hier dag 9 en geen bijwerkingen, hopelijk komen ze ook niet.
Ooohhh, dat kan ook nog! Wat een fijne comment 😅
Hier op dag 3 en kreeg echt n beetje stress door alle reacties hier 🙃
2 jaar geleden
Reactie op mei29472
Ja! Vandaag na een goede nacht (7 tot 7) nog 5 uur en een kwartier overdag ...
Ja vandaag was ze ook gewoon zo moe! Veel vermoeider als anders. Vreselijke dag was het vandaag
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Hier dag 9 erop zitten, gelukkig drogen de waterpokken nu in! Deze week 😮 ...
Ja helaas wel. Gisteren was dag 10 en koorts en vandaag veel slapen, hangerig. Nergens zin in een ik heb ik het idee van spierpijn. 😥
2 jaar geleden
Reactie op ChaChaTango
Ja helaas wel. Gisteren was dag 10 en koorts en vandaag veel slapen, hanger ...
Oh shit hahaha, ik had gehoopt dat de tijd ertussen nu wel gedaan zou zijn na 9 dagen 😅 naja hopelijk als hij ergens last van krijgt, dan vóór vrijdag want dan gaan we op vakantie 🤪🍀
2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook lichte verhoging, ze is veel wakker s'nachts snel zweten en geen eetlust. Ze wil meer knuffelen en is sneller huilerig. Dus heel herkenbaar. Begon vanaf dag 3 vorig weekend daarna paar dagen oké en sinds vrijdag dag 8 weer opnieuw niet lekker.
Sterkte voor degene bij wie hij nog komt;)
2 jaar geleden
Reactie op NS1990
Hoe lang heeft de uitslag bij jullie kindjes geduurd? mijn dochter heeft er ...
Mijn dochter heeft het nu ook al aantal dagen en zitten op dag 12. Ik dacht ook even een 5/6 ziekte, maar het blijft in haar nek en nu haar gezicht.
2 jaar geleden
Onze dochter heeft vorige week maandag de vaccinatie gehad. Dus nu dag 9.
Ze heeft sinds gisteren flinke rode uitslag in de schaamstreek en liezen.
Er staat wel dat uitslag een bijwerking kan zijn, maar zou het ook op deze plek kunnen?