136 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Onze dochter heeft vorige week maandag de vaccinatie gehad. Dus nu dag 9. Z ...
Ja hier begon het ook in de luier, al snel zat het overal. Na een dag of twee was het helemaal weg.

2 jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Onze dochter heeft vorige week maandag de vaccinatie gehad. Dus nu dag 9. Z ...
Onze kleine heeft sinds 3 dagen ook hele erge uitslag daar. Maar wij vermoeden dat het mond, hand en voetziekte is... misschien dat je kindje dat ook heeft? Morgen gaan we even naar de HA voor uitsluitsel. Hij is daarbij ook niet fit. Ons zoontje krijgt overigens pas 30 augustus de BMR prik. Dus daar ligt het niet aan haha

2 jaar geleden

Hier vorige week dinsdag prikjes gehad, en sinds vanmiddag 39 graden koorts. Hopelijk valt het allemaal mee.

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Onze kleine heeft sinds 3 dagen ook hele erge uitslag daar. Maar wij vermoe ...
Onze dochter heeft het bij haar billen. Gister zelfs plekjes met bloed erbij, zo sneu. Vorige week maandag de prikjes gehad

2 jaar geleden

Vandaag 10 dagen sinds de vaccinatie. Ik moet zeggen dat het enorm mee valt. Ja beetje uitslag maar kan door de warmte komen en beetje hangerig heel soms en heel soms beetje koortsig. Maar ik had ons op veel erger voorbereid. Dus ben blij dat het enorm meevalt :) Sterkte andere mama’s

2 jaar geleden

Ik zit nu op 2 weken na de reactie en vandaag is het echt drama met dr. Maar of t nog samenhangt met de vaccinatie weet ik niet. Ze is doodmoe maar gilt t alleen maar uit in bed dat ze eruit wilt. Ze is warm, maar geen koorts.

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Ik zit nu op 2 weken na de reactie en vandaag is het echt drama met dr. Maa ...
Na de vaccinatie *

2 jaar geleden

Oef, vorige week maandag prikjes gehad. Nadien beetje hangerig, maar prima! Maar jeetje de afgelopen dagen.. slapen slecht, krijsen om het minste of geringste, veel huilen, huid uitslag en inmiddels 40 graden koorts.

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Bij de ene vaccinatie zijn de symptomen op dag 1 en 2 en bij de BMR juist na 8 tot 12 dagen. Dat vertelde de verpleegkundige op het CB me. Ze noemde ook specifiek verhoging of koorts en vlekjes.

2 jaar geleden

Reactie op MommytobeMHK

Onze dochter heeft het bij haar billen. Gister zelfs plekjes met bloed erbi ...
Hier ook vuur rood.. Ze heeft nooit luieruitslag.. Zou dat toch van de prikjes komen?

2 jaar geleden

Reactie op Love3

Hier ook vuur rood.. Ze heeft nooit luieruitslag.. Zou dat toch van de prik ...
Ik denk het ja! Gisteren ging her gelukkig beter alweer, zo sneu

2 jaar geleden

Mijn kleine man heeft vorige week woensdag zijn vaccinaties gehad. Het lijkt redelijk mee te vallen; af en toe wat verhoging, uitslag (rode bultjes) op zijn billen, erg aanhankelijk. Maar al 6 dagen spuitluiers waar je U tegen zegt.. Soms begint het al te pruttelen direct na de maaltijd of een fles. Jonas moet erg lachen om die scheten en spuitgeluiden 😅🫣, maar het lijkt mij toch niet helemaal ok.. Zijn er toevallig ouders die dit herkennen? Gelukkig eet en drinkt hij goed en gaat het slapen ook prima.. Ik zal morgen het CB even bellen voor de zekerheid..

2 jaar geleden

Ons zoontje is er erg ziek van geweest. 5 dagen lang koorts van rond de 40 graden. En erg huilerig en hangerig. Zo sneu 😞

2 jaar geleden

Reactie op Jojanne Meike

Mijn kleine man heeft vorige week woensdag zijn vaccinaties gehad. Het lijk ...
Jep hier was het ook. Ze voelde zich prima. Maar erg dunne luiers en gepruttel.

2 jaar geleden

Onze dame krijgt de prik as dinsdag.. 5 september op vakantie. Gaan het zien, van de vorige prikjes totaal geen last gehad

2 jaar geleden

Reactie op Jojanne Meike

Mijn kleine man heeft vorige week woensdag zijn vaccinaties gehad. Het lijk ...
Hier nu dag 10 en al een dag of 5 spuitluiers idd! Verder weinig last, op hier en daar n x wat jengelig en wat uitslag gehad na

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Jep hier was het ook. Ze voelde zich prima. Maar erg dunne luiers en geprut ...
Oh, dus die diarree kon er ook bij horen? Mijn zoontje heeft een paar dagen erge diarree (en dus uitslag) gehad (3-5 dagen na de prik) en sinds 8 dagen na de prik (gisteren) verhoging, vandaag koorts rond 40 graden. Ik had alleen niks gehoord over diarree, dus ik nam aan dat hij gewoon een buikgriepje had! Ik heb trouwens ook het idee dat hij hierna vrijwel direct naar de lastige fase van de sprong gaat, dus dan hebben we alles achter elkaar. Poeh, arme hummel!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft afgelopen maandag de 14 maanden vaccinatie gehad (bmr) dinsdag ochtend had hij al een paar vlekjes op zijn gezicht, kan dit al door de vaccinatie komen? Er zijn geen kindjes in onze omgeving met vlekjes of iets..

2 jaar geleden

Hier 2,5 week terug en moet zeggen amper klachten ! Beetje jengelig

2 jaar geleden

Reactie op Suus1988

Mijn zoontje heeft afgelopen maandag de 14 maanden vaccinatie gehad (bmr) d ...
Hij heeft ook 1 vlekje op een arm en 1 vlekje op een been.. Daarnaast komen er nu 3 kiezen tegelijkertijd door (puntjes zijn al door)