136 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Jep hier was het ook. Ze voelde zich prima. Maar erg dunne luiers en geprut ...
Het is nu na 2,5 week helemaal klaar en mijn ventje voelt zich weer super! Eet als een bouwvakker en weer helemaal een blij ei! Ik kreeg te horen dat een week lang spuitluiers er niet bij hoorde… Dus toch naar de huisarts. Bleek dat naast de vaccinaties, een verkoudheid er ook 4 kiezen doorkwamen.. Oeps! Heel even voelde ik mij een slechte moeder, en daarna ga je weer door… Soms kun je je zo focussen op 1 oorzaak en ondertussen speelt er nog iets anders “groots” en dat mis je dan.. 🫣
2 jaar geleden
Hier dag 10 en koorts rond de 39/40 en rode uitslag bij zijn billen en vlekjes op zijn arm. Zo sneu, ik hoop dat het niet lang duurt.
2 jaar geleden
Nu 5 dagen geleden dat ie de prik heeft gehad. Vorige week had ie hand mond voetziekte gehad. De rode bultjes waren zo goed als ingedroogd. Maar sinds eergisteren zijn er weer een paar rode bultjes bijgekomen. In zijn gezichtje zat er ook 1. Maar die is weer weg gelukkig. Hij heeft ook wat minder eetlust sinds 2 dagen. Maar voor de rest is ie gelukkig vrolijk enz
2 jaar geleden
Nu is het bijna 7 dagen geleden en hij heeft ineens heel veel dunne poepluiers.. las dat meer mensen dit herkende in dit topic bij hun kleintjes? Het kunnen ook tandjes zijn hoor. Maar hij is verder gelukkig wel lekker vrolijk. Alleen het avondeten gaat wat moeilijker erin
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Nu is het bijna 7 dagen geleden en hij heeft ineens heel veel dunne poeplui ...
Die dunne poepluiers die hielden hier best lang aan (misschien gewoon een buikgriep bijgekomen + tandjes). Maar dat wisselde ook elke keer van dag. Soms heel dun en dan lekte ze door en soms weer normale poep.
2 jaar geleden
Hier nu 2 weken na vaccinatie en ik denk dat hij nergens last van heeft gehad?? Maar we hebben de afgelopen week veel tandenleed gehad dus mss heeft het beetje in elkaar overgelopen?? Maar geen koorts opgemerkt oid.
2 jaar geleden
Reactie op Spacemonkey
Hier nu 2 weken na vaccinatie en ik denk dat hij nergens last van heeft geh ...
Hier viel het denk ook voornamelijk onder de noemer 'tandjes'.. Al zeker 1,5 week veel poepluiers en kapotte billetjes. Hij heeft tot nu toe geen uitslag (vlekjes oid) gehad wat sommige kindjes wel krijgen na de prik (het is nu aankomende dinsdag 2 weken geleden) Dus ik denk dat de bijwerkingen van de prik zelf tot nu toe redelijk mee zijn gevallen
2 jaar geleden
Reactie op coco89
Ja hier ook sinds vandaag spuitluiers!! Nu dag 5 na de vaccinatie.
Uiteindelijk bleek dus dat tegelijkertijd met de vaccinaties er 4 kiezen door kwamen… Soms kun je zo focussen op 1 oorzaak en dan speelt er gewoon nog iets 🫣..
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Reactie van de prik of 6e ziekte?
Ik zou zeggen van de vaccinatie. Hoe lang geleden prikje gehad?
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Reactie van de prik of 6e ziekte?
100% reactie prik. Mn dochter had dit ook met de 11 maanden prik.
2 jaar geleden
Men wat is deze heftig zeg. We zitten nu op dag 12 sinds de prik, en op nacht 3 zonder letterlijk ook maar enige slaap. Meneer heeft zo veel jeuk en pijn van de huiduitslag en is alleen maar aan het gillen. Zelfs in de draagzak vindt hij de rust niet. Overdag gaat het oke maar die nachten 💀 huisarts wil hem niet zien en ik ben te moe om naar de HAP te rijden. Havermoutbadjes, pijnstilling, vette crèmes, gevoelsmatig al zoveel geprobeerd. Iemand nog tips? 😭
2 jaar geleden
Reactie op SuuzAnn
Men wat is deze heftig zeg. We zitten nu op dag 12 sinds de prik, en op nac ...
oh wat zielig :(
Geen tips helaas.. Hopelijk gaat het snel over!
2 jaar geleden
Onze kleine heeft met vlagen nog steeds dunne poepluiers. Nu precies 14 dagen geleden dat ie de prik gehad heeft. De ene dag niks aan de hand. En de andere dag kan ie wel 5 of 6 poep/spuitluiers hebben. Al gooi ik het nog voor een groot gedeelte op de tanden/kiezen die doorkomen. Want dat gaat ook echt in een sneltreinvaart ineens
2 jaar geleden
Reactie op SuuzAnn
Men wat is deze heftig zeg. We zitten nu op dag 12 sinds de prik, en op nac ...
Pff ik herken het… Gelukkig slaapt ie nog wel redelijk maar het is heel veel huilen. Geen vieze luiers hier. Ik vind het ook echt lang duren en wil m’n eigen vrolijke kindje terug 🥹