Mijn dochtertje is ruim 13 maanden, maar heeft nu vorige week de 14 mnd vaccinatie al gehad op advies van het CB i.v.m. onze vakantie.
Nu zeiden ze al dat deze pittig zou zijn en zelfs na 5 tot 10 dagen bijwerkingen op konden treden.
Nu is ze enorm hangerig dit weekend (huilt elke 5 min), elk uur wakker vannacht en ze zweet sinds vandaag op haar hoofd (haartjes drijfnat). Dit terwijl ze echt nooit zweet, zelfs niet in de autostoel.
Ze heeft geen koorts, licht verhoogd (37,6).
Iemand dezelfde ervaring/bijwerkingen meegemaakt?
Wij zitten op dag 8 na de vaccinatie. Gister koorts en hangerig, was vanmorgen over, liep vanmiddag weer op. Nu met naar bed brengen 40.3 graden koorts 😳 Is dat normaal zo hoog? Ik twijfel nu een beetje of het wel alleen door de vaccinatie komt...
Wij zitten op dag 8 na de vaccinatie. Gister koorts en hangerig, was vanmor ...
Hier precies hetzelfde, ook dag 8. Vanochtend al 38,7 toen ze uit bed kwam. Veel geslapen vandaag en bij naar bed gaan 40,2 graden koorts 😐
Dat het maar snel over is allemaal.
Iemand met deze vaccinatie ook al meegemaakt dat je kindje de dag daarna di ...
Van de meningokokken prik kunnen ze wel meteen/de dag erna last krijgen. Die werkt net als de eerdere vaccinaties werd mij verteld door het cb. In feite kunnen kindjes, met een beetje pech, dus 2x bijwerkingen hebben, eerst van de ene, en dan na een goede week van de bmr zelf... Sterkte voor jou en je kindje!
Hoe hebben jullie het gedaan met koorts en de slaapzak? Kan die gewoon aanblijven met koorts of moeten ze kouder gekleed?
Mijn dochter kan niet met deken slapen dus ze heeft eigenlijk alleen warmte van de slaapzak
Sinds dag 2 koorts, hangerig en vooral huilerig deze hele dag door. S’avond ...
Ik gok dat dit dan van de menigkokken is.. mijn dochter had gelijk dezelfde avond koorts vervolgens geen last meer, zitten nu op dag 4 dus ik ben benieuwd...