136 Reacties

2 jaar geleden

Wij zitten op dag 8 na de vaccinatie. Gister koorts en hangerig, was vanmorgen over, liep vanmiddag weer op. Nu met naar bed brengen 40.3 graden koorts 😳 Is dat normaal zo hoog? Ik twijfel nu een beetje of het wel alleen door de vaccinatie komt...

2 jaar geleden

Wij zitten op dag 8 na de vaccinatie. Gister koorts en hangerig, was vanmor ...
We hebben hier ook de 40 graden aangetikt in de avonden. Maar die temperatuur is ongeveer 2 dagen geweest. Daarna koorts weg maar nog wel wat hangerig

2 jaar geleden

Wij zitten op dag 8 na de vaccinatie. Gister koorts en hangerig, was vanmor ...
Hier precies hetzelfde, ook dag 8. Vanochtend al 38,7 toen ze uit bed kwam. Veel geslapen vandaag en bij naar bed gaan 40,2 graden koorts 😐 Dat het maar snel over is allemaal.

2 jaar geleden

Pfff wat heftig hè, vind 't zo zielig! Hopelijk is het gauw over inderdaad 😔

2 jaar geleden

Iemand met deze vaccinatie ook al meegemaakt dat je kindje de dag daarna direct koorts heeft? Had het nu niet zo snel al verwacht.

2 jaar geleden

Reactie op lisavl

Iemand met deze vaccinatie ook al meegemaakt dat je kindje de dag daarna di ...
Van de meningokokken prik kunnen ze wel meteen/de dag erna last krijgen. Die werkt net als de eerdere vaccinaties werd mij verteld door het cb. In feite kunnen kindjes, met een beetje pech, dus 2x bijwerkingen hebben, eerst van de ene, en dan na een goede week van de bmr zelf... Sterkte voor jou en je kindje!

2 jaar geleden

Reactie op Jane9188

Van de meningokokken prik kunnen ze wel meteen/de dag erna last krijgen. Di ...
Dat dacht ik inderdaad al.. hopelijk dan alleen maar bijwerkingen van deze 😰

2 jaar geleden

Reactie op lisavl

Iemand met deze vaccinatie ook al meegemaakt dat je kindje de dag daarna di ...
Hier idd van allebei de prikjes koorts gehad. Dag erna, paar dagen niet en na een week weer

2 jaar geleden

Hier idd van allebei de prikjes koorts gehad. Dag erna, paar dagen niet en ...
Donderdag gehad nu 40 graden koorts..🤒 arme knul

2 jaar geleden

Hoe hebben jullie het gedaan met koorts en de slaapzak? Kan die gewoon aanblijven met koorts of moeten ze kouder gekleed? Mijn dochter kan niet met deken slapen dus ze heeft eigenlijk alleen warmte van de slaapzak

2 jaar geleden

Reactie op CDMM

Hoe hebben jullie het gedaan met koorts en de slaapzak? Kan die gewoon aanb ...
Misschien een dunne slaapzak gebruiken?

2 jaar geleden

Sinds dag 2 koorts, hangerig en vooral huilerig deze hele dag door. S’avonds wil ze niet meer eten en ook geen fles..

2 jaar geleden

Reactie op Salc

Sinds dag 2 koorts, hangerig en vooral huilerig deze hele dag door. S’avond ...
Ik gok dat dit dan van de menigkokken is.. mijn dochter had gelijk dezelfde avond koorts vervolgens geen last meer, zitten nu op dag 4 dus ik ben benieuwd...