14 Reacties

2 jaar geleden

Ben je sinds je bevalling al weer eens ongesteld geweest? Anders zou het zomaar een bloedprop kunnen zijn… heb ik ook gehad namelijk

2 jaar geleden

Reactie op Jennekee

Ben je sinds je bevalling al weer eens ongesteld geweest? Anders zou het zo ...
Ja maar beetje onregelmatig nog wat normaal is

2 jaar geleden

Ik had het ook, de eerste keer dat het weer goed door kwam zetten, misschien is dat het, anders zou ik het niet weten sorry!

2 jaar geleden

Reactie op Jennekee

Ik had het ook, de eerste keer dat het weer goed door kwam zetten, misschie ...
Dit is wel eerste keer ik goed ongesteld ben

2 jaar geleden

Als je het echt niet vertrouwd zou ik morgen gewoon de huisarts informeren

2 jaar geleden

Dit lijkt me een bloedprop... je kan evt even je huisarts bellen. Ik vind dit er niet uitzien als een miskraam eigenlijk.

2 jaar geleden

Dit is best normaal! Je kan doorbraak bloedingen hebben door de pil heen. Lijkt geen miskraam. Eerste keer ongesteld kan weer even heftig zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Dit lijkt me een bloedprop... je kan evt even je huisarts bellen. Ik vind d ...
Vraag het daarom hier ook even ivm meerdere mis meegemaakt hebben morgen geb ik afspraak

2 jaar geleden

Ik ben geen medici maar ziet er in mijn optiek gewoon als een menstruatie stolsel aan.

2 jaar geleden

Ik heb een vroege miskraam gehad en verloor een soort gelijk stolsel. Het hoeft natuurlijk geen miskraam te zijn maar als je het zeker wilt weten kan je ook even een zwangerschapstest doen. Stel dat het een miskraam is, zou er nog hcg in je urine zichtbaar moeten zijn.

2 jaar geleden

Oh ik heb dit ook wel eens gehad met mijn menstruatie. Ik zie niks geks eigenlijk en zeker niet als een miskraam

2 jaar geleden

Heb ik ook gehad en daarvoor de huisarts gebeld. Bleek heel normaal te zijn!

2 jaar geleden

Ik heb een vroege miskraam gehad en verloor een soort gelijk stolsel. Het h ...
Hier sluit ik me aan. Als je meer buikpijn, rugpijn en mensturatiebloed hebt dan je menstruatie(s) hiervoor dan denk ik aan een miskraam. Zo was het bij mij iig.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Hier sluit ik me aan. Als je meer buikpijn, rugpijn en mensturatiebloed heb ...
Jaa dit had ik wel mega buik en rugpijn tot misselijk toe en 12 dagen gebloed