34 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lagertha

Meteen bij de kassa inderdaad. Ik heb van die vouwkratjes dus dat gaat heel ...
Pffff ik zou dit echt niet aan kunnen 😂 Sommige mensen denken echt dat de alleen op de wereld zijn haha
Voortaan altijd met de scanner door de winkel, dan kan ik het meteen in de juiste tas stoppen. Even pinnen bij de uitgang en klaar. Ik voel me zo opgejaagd bij een gewone kassa, waarom hebben mensen altijd haast? 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Team auto hier 🙈

2 jaar geleden

Wij doen het ook altijd bij de auto. Ik voel me altijd zo opgejaagd als ik het bij de kassa doe. Bij de auto kan ik rustig alles ordenen

2 jaar geleden

Eigen gebruik ik bijna altijd de zelfscan, maar als het niet anders kan bij de caissière en direct inpakken. Voelt wel wat gehaast altijd.

2 jaar geleden

Reactie op Robemy

Pffff ik zou dit echt niet aan kunnen 😂 Sommige mensen denken echt dat de ...
Wat grappig, ik vind het juist eerder vervelend wanneer mensen heel gehaast reageren op bijv oudere mensen of mensen met kinderen waardoor het eenmaal iets langer duurt. Meestal kun je prima tegelijkertijd inruimen toch? @ TS: wij laten de wekelijkse boodschappen bezorgen en voor de kleine boodschap ruim ik gewoon in de winkel in. Zeker met dit weer zou ik écht niet op de parkeerplaats gaan aankloten 😜

2 jaar geleden

Zelfscan of thuis laten bezorgen hahaha. De keren dat ik boodschappen doe waar geen zelfscan is of iets zijn vaak kleine boodschappen dan is alles in een tas gooien en gaan 🤣

2 jaar geleden

Team inpakken bij de kassa .. ik leg het altijd in de volgorde op de band zodat ik het altijd na scannen gelijk goed in een krat kan zetten dus kost mij geen extra tijd en hoef niet te haasten 🤣

2 jaar geleden

Ik doe het aan de kassa bespaart veel tijd maar ik doe dat wel snel en leg al het zwaarste vooraan op de band haha

2 jaar geleden

Ik ken niemand die dit bij de auto doet... hoort er toch gewoon bij bij de kassa?

2 jaar geleden

Reactie op FHWH

Ik ken niemand die dit bij de auto doet... hoort er toch gewoon bij bij de ...
Dat dacht ik dus ook 🤣

2 jaar geleden

Bij de kassa! Maar ik probeer het wel echt heel snel te doen en dat lukt meestal ook wel, want ik erger me ook wel kapot aan mensen die hier alle tijd van de wereld voor nemen 😬 Mijn man deed het ook bij de auto totdat we een aantal keer samen zijn gaan winkelen en ook deze discussie hadden 😂 ondertussen doet hij het toch ook bij de kassa 😅 En kan hij het warempel sneller en nog meer georganiseerd dan mezelf 🙊

2 jaar geleden

Ik pak altijd de scanner bij de albert heijn. Dan doe ik het in de winkel al in de tas

2 jaar geleden

Dit is het bijzondere van Coronatijd hè, dat je eerder samen een kind op de wereld zet dan dat je samen boodschappen kunt doen en ziet hoe de ander dat eigenlijk aanpakt 😅