5 Reacties
2 jaar geleden
Heb je het al eens geprobeerd? Vaak hebben kinderen het snel door dat mama er niet is, en dus de borst ook niet, en gaan ze akkoord met het alternatief wat geboden word. (Een flesje dan dus) niet ieder kindje is daar even makkelijk in, maar k zou het gewoon eens proberen als je gewoon nog thuis bent en kijken wat je zoontje doet op dat moment.
(Heb er zelf geen ervaring mee maar heb deze tip wel vaak gelezen)
2 jaar geleden
Bij ons is het als ik er niet ben dan vraagt hij ook niet om borstvoeding. Ik heb al maanden lang niet meer gekolfd dus ik heb ook niks liggen voor als ik er niet ben. Hij wil dan wel altijd even water drinken voor het slapen gaan. We zijn daar rond 1 jaar mee gestart door geen flesje meer aan te bieden als ik er niet ben dan moet hij het doen met water en dat is eigenlijk heel rustig gegaan. Het is wel altijd als ik dan terug kom en hij ziet me dan is het een aanval op mijn borsten😅
2 jaar geleden
Heb je al eens geprobeerd dat je vriend hem naar bed doet? Bij ons accepteerde hij de fles. Soms ging die wel uit automatisme zoeken onder mn vriend zn shirt 🤣 toen was die kleiner. Rond 13/14maanden hoefde die ook geen melk voor het slapen als ik er niet was.
2 jaar geleden
Ik geef in de ochtend en avond nog bv... als ik er ben. Ik begin om 7u al, dus als ik moet werken dan ben ik al weg voor hij wakker wordt. Dan krijgt hij geen bv of fles en accepteert dat ook. Toen hij kleiner was gaf mijn vriend hem wel een flesje.
Heel af en toe werk ik 's avonds en dan brengt mijn vriend hem naar bed. En das eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Het is nooit gedoe geweest.
Brengt je vriend hem overdag wel eens naar bed terwijl jij er bent? Want dan issie er wel een soort van aan gewend. Ik zou het gewoon een x proberen. Ga desnoods een stukje wandelen ofzo, zodat je echt niet beschikbaar bent. Zou me niet verbazen als hij het gewoon accepteert.