22 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben de box ook weggehaald, het was een opslag box geworden 😂
Ik heb er een speelgoedkist voor in de plaats gezet.
2 jaar geleden
Wij gebruiken de box echt nog dagelijks hoor. Wij vinden het ideaal om onze dochter in zetten als we even de handen vrij moeten hebben of geen oogje in het zeil kunnen houden.
Daarnaast gebruiken wij het ook als "straf". Als ons dochterje iets doet dat niet mag. Zeggen we nee en tellen we af van drie naar 1. Bij 1 weet ze dat ze de box in gaat. Werkt geweldig, 😊👍
2 jaar geleden
Ik haal vanmiddag juist een box bij voor buiten 😅
Mn zoon zit heel graag in de box
Vind mama ook heel fijn 😇
2 jaar geleden
Bij ons begint ze er nu pas eigenlijk graag in te zitten en vrolijk te spelen, optrekken oefenen...
2 jaar geleden
Wij hebben nooit een box gehad. Ze is geen sloper en ze is vrij verstandig/voorzichtig. Ze trekt bijvoorbeeld wel tijdschriften uit de salontafel maar stoot nooit haar hoofd. Als ze staat onder de eettafel houdt ze haar hoofd schuin enzo. Zolang ik de boel een beetje opgeruimd hou (vooral geen glazen etc op grijphoogte) hou hoef ik alleen op de hond te letten. Ze heeft een speelgoedkast waar ze zelf dingen uit kan pakken. De zware dingen staan laag en de lichte dingen boven.
2 jaar geleden
Dagelijks!! Wij hebben een hond en als ik dus even naar boven of buiten moet kan hij daar heerlijk spelen. Is voor hem. Echt geen straf. Lekker zitten en rondkijken of even relaxen. Hij kruipt nog niet en gaat ook nog niet zelf zitten. Ik heb een trolley karretje van de ikea waar alles in ligt. Wordt daarna gebruikt als knutselkar
2 jaar geleden
Wij gebruiken de box nog dagelijks, meestal gaat hij na de ochtendfles een tijdje spelen in de box. Zo'n half uurtje zit dat dan in de dagroutine. En de andere momenten gaat hij lekker het huis door, met mij mee naar alle kamers waar ik zijn moet, dus dan heeft hij veel afwisseling.
2 jaar geleden
Nog niet weg. Heel af en toe zet ik hem er nog wel eens in als ik even naar boven ben ofzo of als mijn man en ik aan het eten zijn in de avond. Maar verders gebruiken we hem niet meer haha. Onze kleine kruipt door heel het huis en trekt zich overal aan op.. Die heeft bijna geen zin meer om in zo'n box te zitten 😂
2 jaar geleden
Hij staat er nog wel maar onze zoon gaat er niet met plezier in. Hij vindt de box stom en wilt liever door het hele huis kruipen/lopen. Zodra we op de kastjes slotjes hebben denk ik dat ik hem weg wil doen, enige is wel dat we een klimmer hebben (klimt overal op en af waar hij bij kan), laatste tijd wilt hij van de hoge kant (rug) van de bak af maar dat kan hij nog niet dus vindt het wel een eng idee als ik een keer naar de wc moet of druk ben met koken bijvoorbeeld.
2 jaar geleden
Wij willen heel graag op korte termijn een tweede kindje. Ik denk dat ik m lekker laat staan. We gebruiken m niet heel vaak, nooit gedaan ook, maar kan me voorstellen dat het handig is als er een tweede is, om die veilig te kunnen wegleggen als grote broer aan t ravotten is. Tot die tijd laat ik t maar zo, want anders staat er al snel weer iets anders op de plek van de box en dat moet dan, hopelijk, binnen afzienbare tijd, weer anders