6 Reacties
2 jaar geleden
Hier valt dat ook mee. Toevallig lag ze gister op de speelkleed. Was geluid aan het maken. Ik stond te koken en me partner zat aan de keukentafel met uitzicht op haar. En op eens. Mama door het gebrabbel heen. We keken elkaar aan, van hoorde jij het ook?!
2 jaar geleden
Reactie op Liz1
Mijn dochter (8 maanden) brabbelt de hele dag door maar doet qua beweging d ...
Dat kan natuurlijk ook. Mijn zoontje beweegt dan weer enorm veel, staat al en loopt langs de box, tafel en bank. Uiteraard niet stevig en ploft regelmatig op zn kont. Allemaal hun eigen tempo. Ik laat het maar weer even los.
2 jaar geleden
Hier de hele dag door mama(mamama) of papa(papapa), bah ook een favoriet, hele dag geluidjes aan het maken. Maar kwam beweging inderdaad weinig. Rolt wel overal heen en kan goed blijven zitten als ik haar neerzet, maar verder nog niets hoor. Volgens mij focust ieder kindje op het genen wat hij/zij interessant vind 😉
2 jaar geleden
Elk kind ontwikkelt in zn eigen tempo en op zn eigen manier. Mijn zusje heeft een tweeling. Waar de een heel snel kon kruipen en lopen, vond de ander het allemaal wel best en was die veel meer bezig met geluiden maken en gekke bekken trekken. Inmiddels zijn ze beiden 12 en praten en lopen ze allebei al jaren zonder problemen ;-) Geen zorgen maken, het komt zoals het komt!