15 Reacties

2 jaar geleden

Ja doen wij al een tijdje gaat prima. Overstap gemaakt omdat het op was en je toch een keer moet overstappen.

2 jaar geleden

Ik gebruik al een tijdje Brinta en dan het huis merk van de Jumbo inplaats van Olvarit. Omdat dit toch scheelt qua prijs en ik niet echt het verschil meer zie met de +12m van Olvarit. En mijn zoon maakt er niets van het verschil

2 jaar geleden

Wij geven ook Brinta in de ochtend, ze had niet zo een trek meer in brood.. tussen de middag eet ze wel gewoon broodje.

2 jaar geleden

Net sinds een paar dagen over gegaan! Volgens mij heeft ze geen idee dat ze wat anders krijgt… 😅

2 jaar geleden

Ja hier al een tijdje brinta. Eerst moest ze niets van pap hebben. Maar tegenwoordig komt ze dus mijn ontbijt stelen. Dat is vaak brinta met fruit. Dus toen het haar ook maar lekker gaan geven.

2 jaar geleden

Jazeker, scheelt ook in prijs. We doen best lang met 1 pak brinta.

2 jaar geleden

Ik varieer in de ochtend, nu ook sinds een tijdje af en toe eens Brinta. Maar er zijn nog zoveel andere lekkere dingen. Tarwegries is hier ook een topper.

2 jaar geleden

Brinta met vers fruit 👍

2 jaar geleden

Vanaf 1 jaar ongeveer krijgt hij brinta. Hij vond het prima en is een stuk goedkoper dan olvarit.

2 jaar geleden

Ik geef de Olvarit Granen nog in de fles sochtends, hij houd nog niet zo van een papje. Is dit iets wat met Brinta ook kan? Of is het heel veel grover?

2 jaar geleden

Altijd brinta gegeven. Vind olvarit best prijzig namelijk en met een pak brinta doe je best lang

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Ik geef de Olvarit Granen nog in de fles sochtends, hij houd nog niet zo va ...
Nee hoor, ik geef het ook in de fles. In een kommetje hoeft mijn dochter ook geen brinta. Zij houdt ook niet van dikke pap.

2 jaar geleden

Hier nog nooit Olvarit gebruikt en toen onze zoon ongeveer 11 maanden was met brinta begonnen ( eigenlijk AH eigen huismerk want scheelt enorm in prijs) en hij vind het lekker en nooit ergens last van gehad.

2 jaar geleden

Wij zijn begonnen met olvarit (denkt toch dat dit het beste is) en op latere leeftijd als je de 12+ maand olvarit vergelijkt met AH huismerk granen ontbijt scheelt het amper .. enkel in prijs 😅. Onze dame hier eet alles en merkte niets van deze overgang

2 jaar geleden

Onze dochter vindt zelfs ook havermout lekker, eet ze van mij mee. Haha! Eerst dacht ik ook van: kunnen haar darmpjes dat aan? Maar Vanaf 1 jaar zouden ze gewone pap en havermout mogen volgens voedingscentrum.