48 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op G_F
Ja en ze hebben nog meer smaakjes, dus ga ook nog eens een ander smeerseltj ...
Heb zojuist de aardbei/bietjes en de appel/peer besteld.
Benieuwd of die ook in de smaak vallen!
2 jaar geleden
Ik lees even mee. Zaterdag is onze dochter 6 maand. Maar ik ben echt bang dat ze zich verslikt. Ze verslikt zich nual in wat “minder gepureerde” groenten. Als ik bvb aardappel prak dan vind ze de substantie al “te groot” en verslikt zich dan hevig. Ik zie ook dat sommige al water geven, doen jullie dat in de fles? Mijn dochter houd de fles nog niet zelf vast. Ze is wel geïnteresseerd in eten en kan rechtop zitten. Vind het heel spannend..
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Ik lees even mee. Zaterdag is onze dochter 6 maand. Maar ik ben echt bang d ...
Hier houdt hij ook de fles nog niet zelfstandig vast. Ik had eerst de zo'n 360°c beker gegeven omdat dat vanaf 6+ mag, helemaal vol gedaan en beetje water erop. Maar meneer werd pissig omdat hij niks zag 😂 Hij drinkt nu uit de paars/blauwe philips avent beker steeds kleine slokjes uit. Ik denk dat als het maar een rietje heeft oid dat dat voor nu het beste is 😊
2 jaar geleden
Ik ben gisteren begonnen voor het eerst ik heb kleine stukje brood gesopt in flesvoeding en in het wangzakje gedaan en toen begon mijn zoontje daarop de kauwen en slikte het door. Vervolgens heb ik telkens gecondoleerd of zijn mondje toch echt leeg was. Ik vind dit ook erg beangstigend.
2 jaar geleden
Water geef ik of met een tuitbeker (eentje die hij wel doorheeft dat hij daaraan moet zuigen) of gewoon uit een beker (dan maar wat meer morsen, maar beter voor mondmotoriek). Hoe dan ook help ik hem want hij snapt het principe beker naar mond brengen niet, maar gooit deze liever weg
2 jaar geleden
We zijn allemaal helemaal bang om brood te geven 😂 nooit bij stilgestaan dat ik deze stap zo eng zou vinden 🙊
2 jaar geleden
Gister voor het eerst geprobeerd. Vond het heel spannend maar het ging super goed! Heb m’n dochter wel op schoot genomen ipv in de kinderstoel laten zitten zodat ik snel kon ingrijpen indien nodig.
Heb het zachte gedeelte in kleine blokjes gesneden. Eerst een aantal gedoopt in water, daarna een paar stukjes gegeven met wat pindakaas erop.
Denk komend weekend ook eens proberen een stukje korst geven waar ze dan zelf aan kan sabbelen
2 jaar geleden
Vandaag voor het eerst geprobeerd met pindakaas van de kleine keuken. Tussendoor geprobeerd paar slokjes thee te laten drinken. In het begin wilde hij het zelf pakken maar op een gegeven moment vond hij het niks meer.
Ga het komende dagen blijven proberen totdat hij er aan gewend is.
2 jaar geleden
Welke beker raden jullie aan? Ik wil vandaag even langs de winkel om bij haar brood wat water te kunnen geven
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Welke beker raden jullie aan? Ik wil vandaag even langs de winkel om bij ha ...
Wij hebben een munchkin gevraagd voor kerst! Vriendinnen zijn er heel positief over munchkin 360
2 jaar geleden
Oke heb het hier net geprobeerd. Water uit een tuit met flexibele tuit, water = goor (kokhalzen). Brood = nog goorder (ook kokhalzen) en ze wilde het echt niet meer eten 😂 wie had dat ook? Kreeg het niet eens in de wangzak ze tufte het gelijk uit.
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Oke heb het hier net geprobeerd. Water uit een tuit met flexibele tuit, wat ...
Hier hetzelfde verhaal hoor. Probeer het iedere dag weer aan te bieden met de hoop dat er een dag is dat ze het wel binnen houdt. Maar tot nu toe nog geen succes 🤷🏻♀️ terwijl ze het brood mij zowat de mond uitkijkt 🤣
2 jaar geleden
Reactie op JuniGirl2021
Hier hetzelfde verhaal hoor. Probeer het iedere dag weer aan te bieden met ...
Ja precies hetzelfde hier! Ik had verwacht dat ze het wel gek zou vinden maar kokhalzend eruit tuffen had ik dan weer niet verwacht 😂
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Welke beker raden jullie aan? Ik wil vandaag even langs de winkel om bij ha ...
Ik heb een fles van Avent met een zachte tuit. Zo’n paars roze van klein formaat