48 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Steefjuh87

Ik heb deze van Avent
Precies deze heb ik aangeschaft! En ze drinkt zelf nu al!

2 jaar geleden

Hier lukt het brood geven steeds beter. Alleen twijfel ik elke keer over de grootte van de stukjes. Ik doe de blokjes die ik knip nogmaals doormidden dus eigenlijk zijn ze dan heel klein maar dat werkt naar mijn idee beter. Ze kauwt gelukkig. Wel erop dus ze slikt ze niet in 1 keer door. Pindakaas is hier favoriet!

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Hier lukt het brood geven steeds beter. Alleen twijfel ik elke keer over de ...
Ze neemt ook slokjes water erbij uit de tuitbeker hieronder!

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Hier nog steeds geen succes 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Ik pluk gewoon stukjes brood en geef zo nu en dan stukje korst! Alles gaat hier naar binnen 🙈

2 jaar geleden

Ik geef hem de laatste paar dagen reepjes cracotte met een beetje appelstroop, houdt hij lekker vast, eet dus zelf en zit boordevol vezels 💪🏻😊

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst het brood in soep gedaan, in kleine stukjes. Ging een stuk beter vond ik. Dit ga ik trouwens niet altijd doen, wil wel dat hij zijn brood eet hoe ik het gewoonlijk geef met beleg.

2 jaar geleden

Al het begin is moeilijk. Zo ook brood laten leren eten. Op het begin ging onze kleine continu over zijn nek.. Maar sinds ze op de opvang ook brood geven heeft ie eindelijk door hoe het moet. Ik smeer er thuis zelf vaak een fruitspread op. Dan is het brood ook niet droog en kan ie het beter doorslikken