36 Reacties

2 jaar geleden

Een beetje margarine of 100% pindakaas

2 jaar geleden

Ik doe op een boterham smeerkaas, pindakaas, gebakken ei, smeerkaas, magerine en appelstroop

2 jaar geleden

Oh dankje voor jullie reactie, wat tof dat jullie al een aanbod hebben voor jullie kindjes dit wordt tof.. bedankt dames

2 jaar geleden

Van alles eigenlijk! Soms wat overgebleven fruit van de ochtend, avocado met wat olijfolie, pindakaas, boter/roomboter, roerei. Je kan ook groentes vermaken en als spread gebruiken.

2 jaar geleden

Ik had toevallig nog gepureerde doperwtjes in de vriezer. Die heb ik ontdooid en op z'n broodje gesmeerd, dat vond hij heerlijk! Verder doe ik tot nu toe alleen boter, pindakaas 100% zonder stukjes. En ik heb vandaag een potje broodbeleg van de kleine keuken gekocht, mango pompoen uit m'n hoofd, dus dat ga ik ook proberen.

2 jaar geleden

Pindakaas 100% Smeerkaas Margarine Ei Kipfilet (niet te vaak) Appelstroop Spread van de kleine keuken Fruit

2 jaar geleden

Vandaag cottage cheese geprobeerd, ze vond het heerlijk!

2 jaar geleden

Ken je 'de Kleine Keuken'? Die hebben ook allerlei smeersels. Bijvoorbeeld aardbei- bietjes jam, of appel-peer stroop. Meeste supermarkten verkopen dit wel. Valt hier goed in de smaak.

MOD

2 jaar geleden

Ei of pindakaas met boter of baby beleg

Reactie op babyboy6-6

Pindakaas 100% Smeerkaas Margarine Ei Kipfilet (niet te vaak) Appelstroop ...
Mag ik vragen waarom niet te vaak kipfilet? Ik geef dat eigenlijk elke dag van die flinter dunne omdat hij dat zo lekker vind met boter erbij 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Ken je 'de Kleine Keuken'? Die hebben ook allerlei smeersels. Bijvoorbeeld ...
Zit toch veel suiker in?

2 jaar geleden

Geprakte avocado/banaan/aardbei, huttenkase, pindakaas, hummus, groentespread van zonnatura, ei, zelfgemaakte "tapenade" van tomaat en soms iets van gepureerd gedroogd fruit zoals pruim of dadel.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Mag ik vragen waarom niet te vaak kipfilet? Ik geef dat eigenlijk elke dag ...
Geen idee eigenlijk😂

MOD

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Volgensmij omdat je kindje dan teveel ijzer binnen krijgt

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Staat hier onder het kopje ‘met mate’: https://mobiel.voedingscentrum.nl/professionals/kindervoeding-0-4-jaar/ondersteuning-kinderopvang/do-s-en-don-ts-wat-geef-je-wel-en-niet-.aspx

2 jaar geleden

Pindakaas, appelstroop en alleen boter geprobeerd. Vond hij lekker!

2 jaar geleden

Reactie op 88lau

Zit toch veel suiker in?
Nee hoor! Verschillende artikelen gelezen over 'de Kleine Keuken'. Zij gaan juist de strijd aan met suikers enz.

2 jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Nee hoor! Verschillende artikelen gelezen over 'de Kleine Keuken'. Zij gaan ...
Niet helemaal waar, Google maar is onder Kindermarketing en aanrader keuringsdienst van waarde aflevering over Kinderkoekjes. Daar is de kleine keuken aardig in uitgelicht en zie je ook wel een andere kant. De aflevering gaat over de snackjes ervan maar dat zegt eigenlijk ook wel genoeg over het concept opzig😊 Je word vaak onbewust toch meer in de maling genomen dan je denkt, wat erg is omdat je denkt goed bezig te zijn

2 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Niet helemaal waar, Google maar is onder Kindermarketing en aanrader keurin ...
Ja precies, zoiets hoorde ik dus! Nou vind ik het allemaal niet zo spannend als je genoeg afwisselt, maar handig te weten hoe het zit. Zelf geef ik tot nu toe gewoon margarine, soms wat anders zoals hüttenkäse, ei, pindakaas en smeerkaas van eru kids. Alles bevalt haar prima.

2 jaar geleden

Reactie op 88lau

Ja precies, zoiets hoorde ik dus! Nou vind ik het allemaal niet zo spannend ...
Ik maak me er ook niet zo druk om hoor, maar het is inderdaad goed om te weten dat het mooier lijkt dan het daadwerkelijk is en ze zich voordoen 😊