36 Reacties
2 jaar geleden
Ik doe op een boterham smeerkaas, pindakaas, gebakken ei, smeerkaas, magerine en appelstroop
2 jaar geleden
Ik had toevallig nog gepureerde doperwtjes in de vriezer. Die heb ik ontdooid en op z'n broodje gesmeerd, dat vond hij heerlijk!
Verder doe ik tot nu toe alleen boter, pindakaas 100% zonder stukjes. En ik heb vandaag een potje broodbeleg van de kleine keuken gekocht, mango pompoen uit m'n hoofd, dus dat ga ik ook proberen.
2 jaar geleden
Pindakaas 100%
Smeerkaas
Margarine
Ei
Kipfilet (niet te vaak)
Appelstroop
Spread van de kleine keuken
Fruit
2 jaar geleden
Ken je 'de Kleine Keuken'?
Die hebben ook allerlei smeersels. Bijvoorbeeld aardbei- bietjes jam, of appel-peer stroop.
Meeste supermarkten verkopen dit wel.
Valt hier goed in de smaak.
2 jaar geleden
Geprakte avocado/banaan/aardbei, huttenkase, pindakaas, hummus, groentespread van zonnatura, ei, zelfgemaakte "tapenade" van tomaat en soms iets van gepureerd gedroogd fruit zoals pruim of dadel.
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Mag ik vragen waarom niet te vaak kipfilet? Ik geef dat eigenlijk elke dag ...
Geen idee eigenlijk😂
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Mag ik vragen waarom niet te vaak kipfilet? Ik geef dat eigenlijk elke dag ...
Staat hier onder het kopje ‘met mate’:
https://mobiel.voedingscentrum.nl/professionals/kindervoeding-0-4-jaar/ondersteuning-kinderopvang/do-s-en-don-ts-wat-geef-je-wel-en-niet-.aspx
2 jaar geleden
Reactie op 88lau
Zit toch veel suiker in?
Nee hoor! Verschillende artikelen gelezen over 'de Kleine Keuken'. Zij gaan juist de strijd aan met suikers enz.
2 jaar geleden
Reactie op Anita 2811
Nee hoor! Verschillende artikelen gelezen over 'de Kleine Keuken'. Zij gaan ...
Niet helemaal waar, Google maar is onder Kindermarketing en aanrader keuringsdienst van waarde aflevering over Kinderkoekjes. Daar is de kleine keuken aardig in uitgelicht en zie je ook wel een andere kant. De aflevering gaat over de snackjes ervan maar dat zegt eigenlijk ook wel genoeg over het concept opzig😊 Je word vaak onbewust toch meer in de maling genomen dan je denkt, wat erg is omdat je denkt goed bezig te zijn
2 jaar geleden
Reactie op Denisedj
Niet helemaal waar, Google maar is onder Kindermarketing en aanrader keurin ...
Ja precies, zoiets hoorde ik dus! Nou vind ik het allemaal niet zo spannend als je genoeg afwisselt, maar handig te weten hoe het zit. Zelf geef ik tot nu toe gewoon margarine, soms wat anders zoals hüttenkäse, ei, pindakaas en smeerkaas van eru kids. Alles bevalt haar prima.