27 Reacties

2 jaar geleden

Hamilton

2 jaar geleden

Buggy, groot of klein, kan gewoon makkelijk (en gratis) als ruimbagage worden afgegeven nét voor je op het vliegtuig stapt. Ik had de volledige kinderwagen bij en verliep super vlot.

2 jaar geleden

Wij hebben de joolz. Wel een aankoop maar een hele fijne. En indd wat pingumom zegt alle buggy mogen mee tot de gate. Het enige nadeel is dat die pas terug is op de bagage band. Met de joolz die wij hebben past die als handbagage in het vak boven je stoel.

2 jaar geleden

Wij hebben voor de vakantie een chicco trolley me aangeschaft. Klein op te vouwen en vrij stevig. Kan ook in verschillende standen, dus liggen voor een tukkie zou ook moeten kunnen

2 jaar geleden

Een grote buggy mag ook gewoon gratis mee tot aan de gate en wordt dan in het ruim gezet. Bij het uitstappen stond onze buggy ook gewoon klaar dus niet pas op de bagageband (bij onze luchtvaartmaatschappij waren er wel enkele luchthavens waar je deze inderdaad op de bagageband pas terug kreeg dus mss handig om even te checken). Ik vond het dus niet nodig om een 'vakantiebuggy' te kopen.

2 jaar geleden

Wij hebben easywalker xs gebruikt voor onze vakantie! Klein op te klappen en ligt van gewicht.. verder een hele fijne wagen.. hij staat toevallig te koop..

2 jaar geleden

Ik heb er gisteren eentje op de website van maxi cosi besteld

2 jaar geleden

Wij nemen de Nuna pepp mee over 2 weken. Hebben deze tweedehands op marktplaats gekocht!

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje130621

Een grote buggy mag ook gewoon gratis mee tot aan de gate en wordt dan in h ...
Bedoel je met grote buggy normale kinderwagen? Mag die ook gratis mee? We hebben stokke kinderwagen en ik zou graag die willen meenemen!

2 jaar geleden

Iemand ook een goede buggy die je op de fiets mee kan nemen? Tips😬

2 jaar geleden

Reactie op zohreh

Bedoel je met grote buggy normale kinderwagen? Mag die ook gratis mee? We h ...
Als je je dure kinderwagen meeneemt. Koop wel een goeie hoes, want ze gaan er niet altijd goed mee om(ze gooien er gewoon mee)

2 jaar geleden

Reactie op zohreh

Bedoel je met grote buggy normale kinderwagen? Mag die ook gratis mee? We h ...
Ja ik bedoel inderdaad de normale kinderwagen 😊 je kan het altijd even dubbel checken met je luchtvaartmaatschappij, maar normaal mag deze gratis mee tot aan de gate en dan zetten ze hem in het ruim.

2 jaar geleden

Ik heb de yoyo gehuurd voor 1 maand om mee op vakantie te nemen bij tiny library

2 jaar geleden

Reactie op zabaro

Ik heb de yoyo gehuurd voor 1 maand om mee op vakantie te nemen bij tiny l ...
Wist helemaal niet dat dat kan. Goede tip! Onze dure kinderwagen meenemen, doe ik liever niet. Inderdaad, ze gaan er niet altijd netjes mee om. Zou het jammer vinden als die beschadigd.

2 jaar geleden

Reactie op lisavl

Iemand ook een goede buggy die je op de fiets mee kan nemen? Tips😬
Joolz aer, wel aan de prijzige kant vind ik zelf. Maar kan handig mee op de fiets

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Joolz aer, wel aan de prijzige kant vind ik zelf. Maar kan handig mee op de ...
Hoe neem je deze mee op de fiets? Speciale soort buggydrager?

2 jaar geleden

Joolz Ear. Een hele makkelijke buggy. Prijs is het waard

2 jaar geleden

Reactie op lisavl

Hoe neem je deze mee op de fiets? Speciale soort buggydrager?
Hij heeft een draagband waarmee je hem kunt dragen op je schouder.

2 jaar geleden

Bij de Prenatal is nu een actie, 15% korting op buggy’s en buggy accessoires.

2 jaar geleden

Wij hebben de easywalker Miley (1e versie). Heel blij mee, bijna hetzelfde als de joolz aer allesn goedkoper. Kan als het goed is in de bagage bak en ook handig op de fiets met schouderband.