13 Reacties
2 jaar geleden
M’n dochter is ook een buikslaper, maar draait zich gedurende de nacht wel heel vaak om.
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Eerst gebruikten we een snoozzz slaapwikkel maar ook dan probeerde ze zich los te wurmen omdat ze op haar zij wilde liggen. Nu slaapt ze ook grotendeels op haar buik. Ik snap je angst gevoel dat had ik ook! Maar met deze leeftijd zijn ze zeker sterk genoeg om het hoofd op te tillen en te draaien. (Ga soms even checken bij haar en dan is de ademweg gewoon vrij) Tevens hebben we nog de earosleep matras met zo'n topper dus dat geeft mij ook wel wat rust. 😊
2 jaar geleden
Ons zoontje is nu 8,5e maand, en draait sinds 3 nachten nou ook naar z’n buik… ligt gelukkig nog wel naast me in een co sleeper maar k vind het nog steeds ook erg eng😩
2 jaar geleden
Hier slaapt hij al maanden op ze buik, hij wilt niet anders😊 met deze leeftijd kan je er echt wel op vertrouwen dat ze sterk en handelend genoeg zijn om zichzelf te redden. Heel de tijd terug draaien heeft geen zin want ze gaan toch weer terug, belangrijkste is nu dat jij vertrouwen gaat krijgen erin😊
2 jaar geleden
Onze kleine doet dat ook een paar weekjes nu. Soms vinden we hem in de ochtend ook op zijn buikje. Hij kruipt al heel zijn bedje door. En is al sterk genoeg om terug te draaien. Dus ik ben gelukkig niet zo bang dat er iets gebeurt. Als ze ouder zijn dan 8 maanden kun je er vanuit gaan dat ze sterk genoeg zijn
2 jaar geleden
Bij ons sinds hij 3-4mnd is zo. In het begin super spannend natuurlijk en veel slapeloze nachten. Helaas viel er weinig aan te doen, wij hebben maar een aerosleep topper met hoeslaken gekocht voor enige geruststelling, heb hem ook geobserveerd en zag dat hij na een poosje met zn gezicht in het matras te liggen ook gewoon zn gezichtje omdraait 😅
Hij slaapt nog steeds op zn buik en is inmiddels zo sterk dat ik me er niet druk om maak.