9 Reacties

2 jaar geleden

Kleine bal, loopfietsje, en verder naast de zandbak nog niet zo veel. Onze dame speelt nog steeds graag gewoon met simpele dingen

2 jaar geleden

Een watertafel, er komt een zandbak en een klein zwembadje. Voorderest een kist met speelgoed van de hond en mn dochter 😂 en als ze in de tuin is, pak ik haar loopwagen en kleine speeltjes erbij.

2 jaar geleden

Wij hebben sinds kort voor de oudste een waterbaan van aquaplay gekocht. Maar deze aankoop blijkt ook een schot in de roos voor onze kleine man. Hoewel nummer 1 toentertijd net zo blij was met gewoon een grote lage plastic bak (zo eentje die onder het bed past) met een klein laagje water. Lekker met emmertjes, sponsjes en gietertje in de weer. Een zandbak en een tuinsproeier en de speeltuin voor een kleine uk van bijna 1 is compleet. Oh ja en een los lopend konijn is ook feest 😉

2 jaar geleden

Wij hebben naast de zandbak nog een krat staan met wat klein speelgoed, zoals auto’s, emmer en een schepje, paar blokken, etc

2 jaar geleden

Een rolwip

2 jaar geleden

Nu nog niks en toch is het buiten reuze interessant. Al die gekke grassprietjes enzo! Maar voor zijn verjaardag krijgt hij een zandbak en een glijbaan. Glijbaan vorige week bij vrienden gezien, wat een feestje vond hij dit

2 jaar geleden

Een schommel zorgt ook voor uren speelplezier

2 jaar geleden

Ik mik gewoon het binnenspeelgoed de tuin in. Verder plukt ze gras en onkruid en voeren we de konijnen. Als het echt warm wordt denk ik dat ze wel met een bak water en haar badspeeltjes wat kan, of ik zet de sproeier zachtjes aan. Zandbak hoop ik nog jaartje uit te stellen en nu met kinetische zand in een bak spelen. Schommelen vind ze trouwens heel leuk, dit weekend heb ik haar op schoot genomen in zo'n grote schommel in een speeltuin en dat vond ze fantastisch.

2 jaar geleden

Wij hebben een schelp, gisteren heeft hij in de ochtend in t zand gespeeld en smiddags heel lang in de andere helft met water gespeeld! Verder hebben we (nog) niks in de tuin want hij HAAT gras 😅👍🏻