12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn vent is helemaal gek van peaky blinders, en ik zelf ook😂 had een zo speciaal petje en bretels gekocht die die kindjes in die serie ook dragen. Viel erg goed! Natuurlijk is dit heel specifiek en weet niet of je partner dit leuk vind. Maar over het algemeen: kleding? Iets wat lekker is? (Van mijn partner een grote doos bonbons gehad van leonidas)

2 jaar geleden

Ik heb bij Tuinland een vogelhuisje gekocht, verf bij de Action, ding zelf wit geverfd en m’n kinderen hem laten beschilderen. Komt nog blanke lak op, haakjes voor vetbollies en kan dan zo de tuin in 😁

2 jaar geleden

Dat was de kant van mij dochter, mijn zoon heeft de andere kant gedaan 😍

2 jaar geleden

Dit geknutseld met ons zoontje van toen 5 maanden

2 jaar geleden

En een muismat gegeven met een foto van ons zoontje en mijn man. Via de Hema besteld, daar hebben ze wel meer leuke fotocadeautjes.

2 jaar geleden

Een voorleesboek *papa pak je de maan voor mij*

2 jaar geleden

Ik heb een kaart met foto’s erop namens namens onze dochter gestuurd. En die zit nu in de bewaar doos voor later. ☺️

2 jaar geleden

ik heb op de opvang een tekening laten maken names haar, dat was echt het leukste kado wattie kreeg, die blije/troste kop konden we niet omheen😂

2 jaar geleden

yoursuprise.nl Super leuke ideetjes!

2 jaar geleden

Selfmade cadeautje (op pinterest intoetsen vanderdag of cadeau voor papa) vind je genoeg inspiratie met foto’s. Of samen een leuk uitje maken met je gezin: hotelovernachting met ontbijt, zwemmen (subtropisch zwemparadijs), pretpark, weekendtrip naar het buitenland, fotoshoot met je gezin.. making memories together 🤗

2 jaar geleden

Niet voor mn man maar voor opa

2 jaar geleden

Veel ideeën voor de papa’s, ook benieuwd naar de ideeën voor de mama’s. 😃