17 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons staat die op de kledingkast. Je ziet hem niet helemaal in bed liggen maar wel zo dat je kan zien wat die doet.

2 jaar geleden

Wij hebben hem aan de muur hangen
Wij hebben hem weg gehaald, ons zoontje bleef maar naar de lampjes wijzen enzo en de camera klikte ook af en toe als hij van dag naar nacht stand ging waar hij denk ik ook wel eens eerder wakker van werd. We laten de gang deur open overdag en in de avond en snachts hoor ik hem ook wel. Het heeft ons ook meer rust gegeven dat de camera nu weg is 鈽猴笍

2 jaar geleden

Ik heb hm toevallig vandaag ook tegen de muur gehangen. Die kleine had hm sinds vanmorgen ook steeds te pakken 馃檲

2 jaar geleden

Wij hebben de camera op de vensterbank. We zien hem dan van de zijkant. Hij probeert het zo nu en dan wel te pakken, maar hij kan er niet bij.

2 jaar geleden

Wij hebben hem opgehangen tegen de muur

2 jaar geleden

Op de kledingkast! Merk het toch snel genoeg of ze wakker is, heb ik geen zich op haar gezicht voor nodig 馃お馃ぃ馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Wij hebben hem op de muur hangen waardoor je een helikopter view hebt.

2 jaar geleden

Wij hebben hem op de muur hangen waardoor je een helikopter view hebt.

2 jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Wij hebben hem weg gehaald, ons zoontje bleef maar naar de lampjes wijzen e ...
Ja hier ook. Dat lampje is heel fel voor de night stand. Dus heb hem nu op de grond gericht en gebruik alleen t microfoontje.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Wij hebben hem aan de muur hangen
Super slim

2 jaar geleden

Officieel zijn 360 graden camera鈥檚 zoals een luvion bedoeld om aan het plagond te hangen. Anders heb je die overall view ook niet als hij staat. Wist ik ook niet hoorde dat ooit van iemand, hier staat hij op de bedrand 馃槄 maar dan kan je hem dus nooit 360 graden draaien want de voet van de camera zit dan in de weg 馃槀 Ik zag ook dat je babyfoon houders hebt. Zo kun je hem ook eventueel ergens aan vastmaken zoals een kast of vensterbank.

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Officieel zijn 360 graden camera鈥檚 zoals een luvion bedoeld om aan het plag ...
*plafond

2 jaar geleden

Aan de overkant van zn ledikantje (kleine kamer) op zo'n boekentrapje. Hij ziet wel de 2 lichtjes ervan maar het stoort hem niet.

2 jaar geleden

Wij hebben de camera altijd op de commode kast staan. Is wel een eindje van zijn bedje af. Maar deze camera gaat via een app op de telefoon. Als er iets is dan krijgt mijn man een melding (sound en motion detectie) Maar voor de rest kijken we vrijwel nooit op de babyfone.. Ik moet ook echt niks hebben van zo'n schermpje dat je beneden mee kan kijken wat ie aan het doen is haha 馃槄馃槀 Ik zou alleen maar zenuwachtig worden namelijk en de hele tijd alleen maar bezig zijn met onze kleine en het slapen. Nu leg ik hem op bed. Doe de stekker erin en kijk verder niet meer. Als er iets is dan hoor ik het vanzelf wel. Ons huis is niet heel goed ge茂soleerd, dus we horen zijn huiltjes echt altijd. Soms horen we hem meteen na het op bed leggen. Dan kijken we wel even en vaak is ie zijn tuttelpopje verloren uit bed 馃檲馃槶馃槀

2 jaar geleden

Bij ons hangt hij aan de muur boven het bedje. De camera hangt aan plakspijkers (Tesa), zo kunnen we hem makkelijk verplaatsen mochten we de kamer anders willen indelen.

2 jaar geleden

Aan de muur boven het bed. Wij hebben allemaal wanden van gipsplaten, dus kwestie van een klein schroefje erin en klaar. Het gaatje zie je nagenoeg niet meer als ie er ooit weer uit moet.