Is er misschien nog iemand die hier last van heeft? En heeft er iemand tips om de pijn te verminderen en niet meerdere keren per nacht hier wakker van te worden?
Ongeveer een jaar voor de zwangerschap had ik hierbij Alkmaar van en nu bij 30 weken terug gekomen.
Bij mij helpt een brace (gewoon online gekocht, even googelen op carpal tussen syndroom) erg goed. En bij veel last houd ik de brace overdag ook om
Je kan ook een skeelerpols beschermer om doen werkt ook erg goed. Ik ben nu zwanger van de 4de en komt steeds terug. Vooral avond of bij fietsen en zwakkere hand overdag. Maar het verdwijnt ook weer.... Sterkte
Welkom bij de club hier zowel carpaal als tarsaal tunnel syndroom bij de 2e zwangerschap. Tip die ik van de huisarts kreeg was een soort van brace voor de hand om de druk op de zenuwen te verminderen. Waardoor vocht ook verminderd.
Ik weet niet of ik het heb maar ik heb al 1,5 week elke keer slapende vingers, alleen mn pink is normaal🤷♀️Gister wel wat tips gehad van een fysio, dus dat maar even proberen... Zorgen dat je hand niet dubbel ligt zodat de doorstroming goed blijft...
Visolie capsules innemen. Wel even onderzoek doen dat je écht goede hebt en dat het pure olie is. Hebben mijn klachten zo goed als helemaal weggenomen. Neem 2 capsules per dag. Om de 12uur. Vergeet ik er 1, dan merk ik dat gelijk.
Heel herkenbaar allemaal. Ik he tot nu toe alleen 's nachts er echt last van dat ik wakker wordt van de pijn! Alsof er iets over mn hand en pols is gereden. Vandaag maar een brace besteld in de hoop dat dat verschil gaat maken!
👋🏼 hoi hier ook last van carpaal tunnel syndroom... vooral in mijn rechter arm. Brace helpt bij mij niet... warmte wel. Dus warme pittenzakjes en nu ook tijgerbalsem helpen me de nacht door. Ik neem ook een pijnstiller. En heb gemerkt dat ook de houding van arm tijdens de slaap de pijn bepaald.
Heeft iemand al een injectie met cortico ‘s gehad hier? Is het helemaal weg ...
Jup. Maar alweer jaren geleden en toen was ik niet zwanger. Het is hiermee dus wel weg gebleven. Heb er zelfs nu geen last van als zwangerschapskwaal. 😄
Ik word er ook knettergek van! Mijn fysio adviseert ook skeeler polsbeschermers om te doen. Verder veel drinken. Ik lees ergens onderaan hier om juist niet te drinken ‘s nachts.. vreemd toch? Je moet toch juist het vocht afdrijven?
Ik heb vooral pijn in de gewrichten van mijn knokkels, nu al twee dagen dat ik wakker wordt en mijn linkerhand vast staat, dat ik hem eerst weer recht moet buigen. Iemand enig idee of dit er ook bij kan horen?
Ik heb het idd in mijn ene hand van vingers tot schouder. Ben hiervoor onder behandeling bij de fyshio helaas kunnen ze er tijdens de zwangerschap niet zo veel aan doen