56 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van…warmte helpt het meest 👍🏼

3 jaar geleden

Hier ook onwijze last. Liep inderdaad ook bij de fysio. Nu doorverwezen naar hand therapeut. Hopelijk geeft dit verlichting. Het schijnt pas weer weg te gaan wanneer je hormonaal weer in balans bent. 😭

3 jaar geleden

Reactie op SV0909

Hier ook onwijze last. Liep inderdaad ook bij de fysio. Nu doorverwezen naa ...
Ja bij mn eerste heb ik nog een paar maanden na de bevalling last van gehouden..

3 jaar geleden

Reactie op EstherMoonen

Ja bij mn eerste heb ik nog een paar maanden na de bevalling last van gehou ...
Pff, ik kan vandaag terecht bij de hand en pols fysio. Hopelijk heeft het effect!

3 jaar geleden

Lymfatische massage,dat is de enige wat mijn helpt.

3 jaar geleden

Reactie op SV0909

Pff, ik kan vandaag terecht bij de hand en pols fysio. Hopelijk heeft het e ...
De fysio zei helaas dat ik waarschijnlijk al “te ver heen ben” en dat ze er niet zoveel meer aan kan verbeteren. Top! Vannacht weer de halve nacht wakker gelegen met pijn

3 jaar geleden

Reactie op sara.s

Zijn we dames bij wie het na de bevalling van zelf is overgegaan? Zo ja, Ho ...
Ik ben handtherapeut. Het komt door je hormoonhuishouding die van slag is. Als je borstvoeding gaat geven, kan het zijn dat je al die tijd klachten blijft houden. Klachten kunnen tot een jaar na bevalling aanhouden. Maar het kan ook eerder weg zijn, dat hangt dus ook helemaal af van je hormoonhuishouding. Probeer een polsbrace waardoor je je pols in elk geval niet kan buigen en je daardoor de druk op de carpale tunnel verminderd.

3 jaar geleden

Reactie op Tenery

Ik heb vooral pijn in de gewrichten van mijn knokkels, nu al twee dagen dat ...
Het klinkt een beetje als een triggervinger. Zoek daar maar eens op. Dit komt ook door je hormoonhuishouding helaas... ik zou even naar een handtherapeut gaan. Tegenwoordig kun je daar altijd heen zonder verwijzing van huisarts.

3 jaar geleden

Ik kreeg dit dus na mijn bevalling. Na 1 uur persen voelde ik mijn rechter hand niet meer. Ik dacht, na bijna 30 uur wakker te zijn geweest, dat het na slapen wel weg zou gaan. Helaas na 3 dagen nog steeds geen gevoel in mijn rechter hand. Toen kwam de gynaecoloog en zei dat dit weken kon duren. Mocht het verergeren of niet verbeteren na een aantal weken moest ik naar de neuroloog en kunnen ze er een spuit in zetten. Maar gelukkig na een maand is het gevoel langzaam maar zeker terug aan het keren. Niks zo erg als de angst dat je je baby niet goed vast kunt houden omdat je je hand niet voelt😞

3 jaar geleden

Ik heb met beide pols gehad dus 2 polsbrace aan gehad. Het kan paar weken na de bevalling aanhouden en daarna gaat het vanzelf wel weg

3 jaar geleden

Hier ook flink veel last van gehad sinds het derde trimester na de bevalling nog ergere klachten gekregen. Uiteindelijk toch maar eens een spalk gekocht op bol.com en snachts hiermee geslapen. Na een aantal dagen werden de klachten een stuk minder en ik kan nu na een week of 6 ook zonder.

2 jaar geleden

Ik heb het na mijn zwangerschap gehad en in het ziekenhuis een injectie gehad. Pijn was direct over!

2 jaar geleden

Met een brace slapen, dat helpt mij altijd.

2 jaar geleden

Ik had het na mijn zwangerschap, injectie gekregen bij de huisarts en daarna was het weg

2 jaar geleden

Jaaa superirritant! Ik slaap met een brace om m’n pols. Helpt super, maar als ik het vergeet….. au!