25 Reacties
2 jaar geleden
Wat leuk. Wij gaan 7-11 maart maar kempervennen met ons meisje van 8 maanden.
-zwemkleding
-hydrofiele doeken
-badlaken
-zwemluiers
-melkvoeding
-flesjes
-groentepotjes
-fruitpotjes (of vers kan ook, vergeet de blender dan niet)
- lepeltjes
-slaapzak
-knuffeltjes
-speentjes
-kleding
-speelgoed
Uhmmm ben ik nog iets vergeten? 🙈
2 jaar geleden
Super leuk daar! We zijn er vorige week wezen zwemmen maar ze zijn bezig met een verbouwing bij de kleedhokjes waardoor omkleden het echt een drama was en we 2 keer een kwartier hebben moeten wachten op een hokje zonder omkleed tafel 😓 Als je verder doorloopt richting de douches dan hebben ze extra omkleed tafels staan maar dat stond toen niet aangegeven. Ik zou een extra kleedje meenemen die je in de box kan leggen daar en een babyfloat is ook wel handig.
En een eventueel een hangslot voor je kinderwagen
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Super leuk daar! We zijn er vorige week wezen zwemmen maar ze zijn bezig me ...
Babyfloat is inderdaad handig om mee te nemen!
2 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Wij gaan halverwege april naar Huttenheugte. Dan is ons zoontje 10 maanden. ...
Hoi hoi, waar stress je precies over, misschien kunnen we je wat tips geven wat kan helpen om minder te stressen 😘 moet vooral een leuke ervaring zijn
2 jaar geleden
Uhmmm schoonmaak middel, eigen bedje... Sorry wil je niet bang maken maar wij hadden zo'n ontzettend vies en smerig huisje... Badkamer zat schimmel, keukenkastjes ook, roest op de verwarmingen waardoor badkleding en handdoeken vlekken kregen die er niet.meer uit gingen, het campingbed was vochtig en klam. Nooit meer weer....
2 jaar geleden
Wij zijn naar Zandvoort geweest en het was er perfect
ons kindje wil alleen wel is beter slapen op haar buik Dat durfde ik daar niet aan er zat een plastic/rubber laagje om het Baby matras Volgende keer neem ik de topper mee
En vergeet geen baby beddengoed en lepeltje die zaten er bij ons niet bij
Dit hadden wij ook niet maar ook niet gemist aankleedkussen ,box
Op een dubbele fleece deken ging prima
vaatwas blokjes is ook een aanrader om mee te nemen
2 jaar geleden
Reactie op Iris2103
Uhmmm schoonmaak middel, eigen bedje... Sorry wil je niet bang maken maar w ...
Ik hoop dat je een klacht heb ingediend. Want dit is zeker niet de bedoeling…
2 jaar geleden
Reactie op kimbeerly1992
Wat leuk. Wij gaan 7-11 maart maar kempervennen met ons meisje van 8 maande ...
Leuk! Ik ben er ook van 7 tot 11 maart 😀
Ik neem zelf haar camping bedje mee van thuis + haar eigen beddengoed.
Weet iemand of er kinderstoelen staan in t huisje? Anders neem ik die ook mee.
Wij zitten in een vip eden cottage.
Ik neem ook haar speelkleed mee zodat ze lekker op de grond kan kruipen (ik heb een opvouwbare foammat)
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Leuk! Ik ben er ook van 7 tot 11 maart 😀
Ik neem zelf haar camping bedje ...
Ooow wat leuk! Eigen beddengoed is indd erg slim! Ik leg thuis ook altijs een kleed neer maar daar is se binnen no time vanaf (kruipt nog niet? Dus twijfel om dat mee te nemen
2 jaar geleden
Reactie op kimbeerly1992
Ooow wat leuk! Eigen beddengoed is indd erg slim! Ik leg thuis ook altijs e ...
Nee kruipen doet ze nog niet. Alleen achteruit schuiven en omrollen dus op ten duur ligt ze er ook vanaf, maar dan ligt er in ieder geval wat op de grond ☺️Die van mij is 2m x 1,5m.
Hebben jullie een kinderstoel moeten regelen of staat dat in de huisjes?
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Nee kruipen doet ze nog niet. Alleen achteruit schuiven en omrollen dus op ...
Wij hebben gebruik gemaakt van de baby bon ( zat in de dozen) dus wij maken gebruik van een baby cottage. Dus ga er van uit dat er een kinderstoel en bedje is. En anders ga ik bellen daarvoor. Dan mogen ze dat regelen 😅
Mijn meisje gaat ook in de achteruit haha
2 jaar geleden
Reactie op kimbeerly1992
Wat leuk. Wij gaan 7-11 maart maar kempervennen met ons meisje van 8 maande ...
Spuugdoekjes, slabbetjes 🙈
2 jaar geleden
Reactie op kimbeerly1992
Wij hebben gebruik gemaakt van de baby bon ( zat in de dozen) dus wij maken ...
Ja dan zit het erin 😅 ik denk dat ik even bel. We gaan wel met 2 auto’s om spullen mee te kunnen nemen, maar om nou de hele inboedel te verslepen. Moet der badje en verschoningskussen ook al meenemen 🤭😋
Haha ook achteruit! Geniaal. Elke keer denk ik ja nu gaat ze kruipen maar nee ze vind t wel prima haha.
2 jaar geleden
Ik heb alleen ervaring met landal en niet met centerparcs.
Daar krijg je een kinderstoel en babybedje. Vervolgens kun je soms een box bij huren. Of je moet voor een kinder/babyhuisje gaan. Dan is er daarnaast ook nog alle vormen van plastic bestek, verschoonkussen babybadje etc etc.
Wat wij mee nemen:
Voor eten
-haar hapjes, slabber, fles, melk, flessenborstel
-slapen
Beddengoed 2x, slaapzak 2x
Verschonen
-verschoonkussen hoezen 2x, luiers, extra zakken voor de luiers, zwemluiers Zwemband 1x badcape, 1x extra grote hydrofiele doek voor zwembad
Entertainment
Speelkleed, speelgoed, wandelwagen draagzak
Wasmiddel voor de ongelukjes.
Ik neem voor elke dag een setje Kleding mee +1 extra en 2 extra rompers
Wij weten het redelijk in een kleine koffer+haar luiertas te stoppen alle warme jassen en draagzak stop ik in de wieg van de kinderwagen.
Het beste kun je checken wat je kindje die week vooral mee speelt en dat mee nemen.
Wij zijn nu 3x weggeweest in een huisje en 2x in een hotel, we missen eigenlijk nooit wat