15 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft 2,5 week Corona gehad. Hij was toen net 13 maanden. We hebben hem toen ook getest met een zelftest. We hadden allemaal Corona bij ons thuis: mijn vriend, mijn oudste dochter, mijn zoontje en ikzelf.
Hij is er in principe goed doorheen gekomen. Hij hoestte, had wat koorts, neusverkoudheid en verder merkten we niet veel klachten. Al heeft hij nu nog wel wat klachten.
Mijn zoontje heeft gevoelige luchtwegen. Dat maakt het hele ziekte proces wellicht wat anders dan die van jou. Dat is ook waarom hij nu nog last heeft van neusverkoudheid en hoesten.
Heel veel sterkte en beterschap. Verwaarloos het niet. Neem zelf ook je rust. Het is een rottig virus waardoor je denkt dat je er bent, en dan ineens val je terug.
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft met 10 maanden corona gehad, tegelijk met papa en mama. Virus zelf was prima te doen. Snotneus, beetje hoesten en wat hangerig. Was met 5 dagen weer relatief de oude. Helaas een week later wel een longontsteking eroverheen gekregen, waarschijnlijk door zijn lage weerstand vanwege corona. Doe rustig aan, lekker veel kroelen, en als je het echt niet vertrouwt bij veel klachten, gewoon de huisarts bellen. Beterschap voor jullie!
2 jaar geleden
Geen zorgen maken ! Mn zoontje was met 8 maanden ziek van corona , verliep gewoon als een gewone griep , en bij mij en mn man ook .
2 jaar geleden
Ons zoontje was ongeveer 10 maanden oud. Het leek erg op een gewone griep, koorts en in de nacht overgeven. Na 2 dagen was hij er weer bovenop.
2 jaar geleden
In mijn omgeving een hoop mensen met corona gehad al inmiddels (incl ik zelf). De een ky er met een snotneus doorheen, de ander heeft maanden later og weinig energie. Zou niet bij voorbaat in paniek schieten, maar gewoon even extra goed opletten bij je zoontje. Wordt zijn koorts te hoog, duurt het te lang, drinkt hij te weinig.... aan de bel trekken! Eigenlijk niet veel anders dan met een normale griep. En goed naar je lichaam luisteren. Wil niet t3 snel teveel. Dan komt het vast goed!
2 jaar geleden
Zoontje heeft het gehad toen hij 9 maanden was. Werd 's nachts huilend wakker van de koorts, die was ook wel flink (39.7). Voelde zich ook duidelijk niet lekker, wilde alleen maar op ons hangen. Dag 2 alleen nog wat verhoging, maar verder wel weer zichzelf. Daarna heeft ie nog een paar dagen wat gesnotterd en gehoest, maar had daar geen last van op zich.
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft het nu. 😫 ze is 13 maanden oud.
Het is verschrikkelijk vermoeiend. Ze wilt niet slapen, ze wilt niet eten, ze wilt niet drinken. Ze huilt alleen maar. En koorts. Het is zó zielig! Ik wou dat ik het van haar kon overnemen 😔 Ik laat het allemaal even los en geef haar wat ze wilt. Als ze iets niet wilt, dan maar even niet en later weer proberen.
2 jaar geleden
Update. Inmiddels heel de nacht in de weer geweest. 39,5 graden koorts. Krijgt om de zoveel uur een zetpil. Was elk kwartier tot half uur wakker vannacht en wil alleen maar op mij slapen. Uiteindelijk naast me in bed gelegd en af en toe een half uur achter elkaar kunnen slapen. Hoop dat het snel voorbij is voor hem
2 jaar geleden
Met 4 maanden heeft mijn zoontje corona gehad. Hij dronk en at gewoon normaal alleen hij was verkouden en had een verstopte neus. Slapen was soms niet leuk voor hem. Verder had hij verhoging maar niet om mij zorgen om te maken. Het hoesten en neusverkoudheid vond ik echt sneu voor m.
Mijn vriend was eerst positief getest en daarna mijn zoontje.
Ik kreeg het pas 6 maanden later (lekker Bizar).
2 jaar geleden
Ons zoontje was 6 maanden toen hij Corona kreeg, is er een week echt flink ziek van geweest met koorts maar daarna weer helemaal de oude