10 Reacties

2 jaar geleden

Helaas hetzelfde probleem.. slaapt alleen in zijn bed. Ook niet in de auto

2 jaar geleden

hier ook echt alleen in bed.. en het slaapje overslaan of stuk later doet ze het echt heel slecht op, dan flink huilen.. lastig want dan ben je gewoon beperkt met tijd🤷‍♀️.. Dus helaas ook geen tips, wel erg benieuwd er naar

2 jaar geleden

Reactie op manden

hier ook echt alleen in bed.. en het slaapje overslaan of stuk later doet z ...
Het is aan de ene kant voor mij ook reden genoeg om niet te gaan.. maar wil het ook wel graag in elk geval proberen!

2 jaar geleden

Gewoon proberen. Ik ben afgelopen zaterdag naar de Efteling geweest na haar ochtend slaapje (welke uiteindelijk maar een half uur was) en vervolgens heeft ze smiddags ook alleen een half uurtje geslapen. Maar ze was super vrolijk verder de hele dag. Ik ben er uiteindelijk van 10:30 tot 16:00 geweest. Als ze moe zijn vallen ze uiteindelijk wel in slaap. Ik ben op een afgelegen stukje even gaan zitten waar het wat rustiger was. Maak de wagen of waar je kindje slaapt donker (opletten dat t niet te warm eronder wordt ☺️) tutjes/knuffels mee.

2 jaar geleden

Bij ons slaapt hij dan id draagzak, ook niet meteen maar als hij echt moe is doet hij dat uiteindelijk toch. Slaapt dan ook niet even lang als in zijn bedje, maar hij kan er dan wel weer tegenaan ☺️

2 jaar geleden

Ik woon aan het strand , dus heerlijk elke dag daar met mijn gup (oke dan slaapt ie wel thuis tussendoor). Maar moeders: relax! Geniet van het strand, het weer, de zee. De frisse zeelucht doet zoveel goeds voor de kids. Probeer het in de wagen als je denkt dat ze echt moe is. Die van mij sliep ook niet in de wagen (deels wil ik dat ook voorkomen) maar als mijn smurf moe is gaat ie eccht wel slapen tijdens wandelen. De zee is zo indrukwekkend voor ze. Genoeg drinken mee , zonnebrand (gaat hard) en hoedje! Komt goed!

2 jaar geleden

Ik ben vandaag gegaan en heb gewoon het hele camping bedje aan de kinderwagen gehangen (waar ik normaal de tas hang) en op strand opgezet..heeeeerlijk heeft ze geslapen en ik voelde me totaal geen pakezel

2 jaar geleden

Ik zou gewoon gaan… Je moet het ook blijven doen zodat je kindje went aan een keer ergens anders slapen. En anders slaapt je kindje een keer minder of niet… Zolang hij vrolijk is zou ik mij niet druk maken. En als hij echt moe is zal hij vast in slaap vallen. Heb verder geen tips maar zou het gewoon lekker proberen! Geniet ervan

2 jaar geleden

Reactie op manden

hier ook echt alleen in bed.. en het slaapje overslaan of stuk later doet z ...
Hier ook een hel zonder goed slaapje. Wat ik nu laatst deed is een langer ochtend slaapje, dan rond lunch naar het strand, viel hij nog even inslaap in de auto. Dan strand van 1 tot 6, dan slapend naar huis en naar bed. Iets anders weet ik ook niet.

2 jaar geleden

Ik ga het zondag proberen (als de weersverwachting zo blijft haha). Ik ben benieuwd. Ik probeer hem idd in de ochtend zo lang mogelijk te laten slapen. Meestal maken we hem na een uur wakker, dat ga ik nu dus niet doen.. en dan zien we het wel :)