12 Reacties

2 jaar geleden

Nee niemand? 😅

2 jaar geleden

Ik denk leuk ik lees mee. Misschien komt het nog😃 Ik zit ook na te denken. Maar misschien baby zwemmen, kinderboerderij en verder🤷🏻‍♀️ Dus ik hoop dat er nog wat mensen reageren met leuke ideeën

MOD

2 jaar geleden

Naar de bibliotheek; samen boekjes lezen. Naar een lunchroom ( mijn dochter vond het geweldig. De meeste lunchrooms hebben ook wel een kinderstoel ) Naar een park? Paleis het loo Dierentuin vinden ze ook heel fascinerend Samen vinger verven met babyproof verf of : https://jufmaike.nl/verven-zonder-te-kliederen/

2 jaar geleden

Zwemlesjes samen met je baby zijn erg leuk! Daarnaast wordt een kinderboederij en dierentuin wel steeds interessanter… Iets voor als je kindje wat groter is, ik ben met mijn oudste toen hij ruim 1,5 was al naar Efteling geweest. Dacht dus dat hij daar nog niet zoveel zou kunnen in attracties… maar is dus echt al super leuk op die leeftijd!

2 jaar geleden

Wij willen binnenkort naar het Safaripark, kun je kiezen tussen wat meer rust (autoroute) of drukte. Ook hebben we efteling kaartjes liggen, denk dat het best beetje druk is voor haar maar we gaan het zien. Nemen draagzak mee en anders ga ik het bij het diorama in het donker zitten of in die bootjes. Verder gewoon naar het bos wandelen in de draagzak en daarna ergens lunchen of wat drinkrn. Voor de lockdown zijn we naar een kersthow in een tuincentrum geweest omdat ze lichtjes zo leuk vind.

2 jaar geleden

Wij zijn naar een kinderboerderij geweest, erg leuk ! En minder intensief (en duur) dan een dierentuin

2 jaar geleden

Als jullie gaan zwemmen, wat nemen jullie mee en hoe doen jullie dat? Onze baby begint water nu pas leuk te vinden, het badje was al een heel gedoe tot 2 weken terug 🙄

MOD

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Als jullie gaan zwemmen, wat nemen jullie mee en hoe doen jullie dat? Onze ...
Ik vind deze wel handig: https://www.oeiikgroei.nl/checklist-naar-het-zwembad/

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Mijn tip: ga met zijn 2en. In je eentje een baby omkleden en jezelf is nogal een uitdaging 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

In de maxicosi mee nemen. Als je alleen bent eerst jezelf aankleden en dan je kindje en afdrogen eerst je kindje, in de maxicosi en dan jezelf. Neemt makkelijker mee in de maxicosi, is niet zo erg als die aan de buitenkant een beetje nat wordt. Meenemen, een badcape of grote hydrofiele doek (vind die laatste vooral zelf handig) en iets om je kindje mee te wassen. Zelf vind ik talkpoeder een handige om mee te nemen omdat dat alle plooitjes, lees oksels en liezen, goed droog worden. Voor in het water zou ik niets doen. Water en spetteren is al interessant genoeg. En anders kan je vast een eendje vinden in het babybadje. Ik ga elke week babyzwemmen met mijn zoon en hij vind het fantastisch! En alleen is het prima te doen. Het is even wat werk maar zeker geen gedoe 😊

2 jaar geleden

Reactie op Lala94

In de maxicosi mee nemen. Als je alleen bent eerst jezelf aankleden en dan ...
Oja, en natuurlijk luiers en doekjes voor het verschonen en een zwemluier voor in het water. Ik heb een leuke wasbare van Happy Bear. Ideaal! Altijd de juiste maat en je hoeft niet te hannesen met een zwembroekje of badpakje. Badpakjes worden koud als je kindje niet helemaal in het water is en dan krijgt je kindje het ook sneller koud. Even iets om rekening mee te houden 😅😋