Mijn dochter schreeuwt ineens een soort. Telt dat ook nee? Alsof ze aandacht wil? Het is niet echt huilen zoals ik gewend ben van vermoeidheid of honger ofzo
nou hier is dus geen land te bezeilen met haar, we waren bezig met het 2/3/4 ritme en dat ging een paar dagen goed, en sinds gisteravond krijsen zomaar uit het niks, jammeren en huilen in der slaap, slaapjes gaan ook gewoon kut, hele tijd maar huilen en jammeren en pruttelen met der lippen ( vindt ze leuk)
Kmerk dat ik dit niet gaat volhouden stil zitten mag ik niet alleen maar rond lopen😅
Geloof dat wij er ook in zitten .. speen wilt hij niet meer, uit het niets huilen/krijsen, dutjes zijn ruk, hij slaapt super onrustig, spuugt ook weer veel (daaraan merk ik dat hij ergens last van heeft), en idd ook echt schreeuwen ..
Die van mij volgens mij. Volgens de app 2wk geleden maar merk het nu sinds een week. Nauwelijks zelf kunnen vermaken, als ik weg loop gaat ze liepen en slaapjes overdag is echt 30/45 min…. Terwijl ze eerder een lang middagdutje deed 😅
och och mama’s… hopelijk zijn die kleintjes er snel vanaf…
bij mij geeft die oei ik groei ook aan aant einde te zijn maar blijkbaar midden in😅
en het bizare is 2 nachten hier voor sliep ze voort eerst de hele nacht in haar eigen bedje dus ik dacht yes de fase goed door gekomen…
plus dat ze ook toch wel zelf in kan slapen blijft dat toch apart vinden
ze zal vannacht wel weer naast me liggen 🙈
Hier ook .. vandaag maar 45’ gedut, veel huilen en jammeren, niks is goed 😰 dit al bijna 2 weken, wat is dit ?! Sprong? Ik herken mijn eigen baby niet meer. Nachten zijn zo zwaar, soms huilt ie een uur aan een stuk valt in slaap om 30’ later klaar wakker te zijn
Help Hysterisch Hier?
Hihi waar staat het voor? Ik volg die oei ik groei niet 🙈 Slapen is hier ook al twee weken vreselijk, om de 1,5 uur wakker, nooit gedacht dat ik zou verlangen naar die eerdere 2-3 uur 🥲
Bij ons staat dat die er al 2 weken uit had moeten zijn maar zichzelf vermaken zit er sinds het weekend niet meer in. Slapen gaat hier gelukkig nog prima. Leg hem neer, speen erin, draait zijn hoofd naar links of rechts en meneer slaapt😂 benieuwd of dit blijft. Onze oudste heeft dit toen overgeslagen dus duim deze ook🤞
Ahaa sterkte dan maar 😅💪🏻 Die fase moet hier dan nog komen 😮💨😅
thx! jij alvast sterkte dan! staat voor halver wege week 28 tot halverwege week 30… maar ze is hier aant einde hoop dat het niet voor nog 2 weken aan houdt dan ken je me wegbrengen denk ik 🤣
Hier was het ook ruim een week hysterisch en ontroostbaar krijsen voor het slapen gedurende een uur zo'n beetje. Gelukkig gaat het nu weer hopelijk voor de derde nacht goed. Ook dit gaat weer voorbij, maar het is altijd zo heftig als je er midden in zit!
Achteraf na een goede nachtrust denk ik altijd, het viel ook eigenlijk best wel mee 😆
Elke 45 min wakker nu vanaf dat we hem in bed gelegd hebben. Telkens ontroostbaar en helemaal overstuur. Gisternacht 2 uur met hem bezig geweest…. Echt vreselijk 😞