25 Reacties
2 jaar geleden
Hier staat ie nog en wordt ook nog veelvuldig gebruikt. Onze dochter kan wel zitten (nog niet uit zichzelf) maar niet nog kruipen of staan. Wij hebben wel een hond, dus vind het wel prettig om haar hier in te kunnen leggen als ik even weg loop.
Ze heeft het zelf ook nog wel naar dr zin in de box gelukkig ☺️
2 jaar geleden
Ons zoontje tijgert sinds 3 weken en niets is meer veilig. Dus ik zou hem zeker laten staan 😃
2 jaar geleden
Zeker laten staan. Hij werd hier ook bijna niet meer gebruikt maar sinds hij tijgert en bijna kruipt, kan ik m niet meer alleen laten op de vloer omdat ie naar dingen gaat waar hij niet aan mag komen. Even in de box doen, is dan de perfecte oplossing
2 jaar geleden
Ik gebruik em alleen nog voor als ik even naar boven moet, of naar de wc.
Hebben namelijk een hond van 70 kg rondlopen 😅
2 jaar geleden
Zeker laten staan, voor als ze kruipen of lopen. Heel handig als je na de wc moet of even na boven moet🙈
2 jaar geleden
Hier ook nooit in gebruik. Ze heeft er zelden in gelegen. Maar ik laat hem wel staan voor als ze gaat kruipen.
2 jaar geleden
Hier hebben we er nooit een gehad. Ze kruipt nu ongeveer een week of 3, ze is overal steeds sneller. We dachten eerst dan hebben we toch een box nodig, maar ik denk dat we veel protest krijgen als we haar erin zouden zetten. Ik zet haar soms even boven op de overloop met speelgoed en dan alle deuren + traphekje dicht.
Vooralsnog lijkt het toch ook wel te gaan zonder box. Ze kruipt wel de keuken in tijdens het koken, ik heb 1 lage lade met 'ongevaarlijke spullen' die ik dan open zet en waar ze dan van alles uit trekt. Of ik mik een vergiet en wat bakjes op de grond om mee te spelen en de pannen staan dan alleen op de achterste pitten, al is er echt nog nooit iets warms op grond gevallen tijdens het koken.
2 jaar geleden
Ik heb de box ook nog staan alleen heeft ze er sinds de kerst niet meer ingelegen. Want vanaf toen is ze naar de buik gaan rollen en dan rolde ze zich elke keer vast tussen de spijlen.
Dus nu gewoon op een kleed. Maar die box… inderdaad een dumpplek voor speelgoed, kleden, luiertas etc. Echt een verschrikking.
Ik laat hem nog even staan en dan gaat ie naar een vriendin van mij. Maar denk niet dat ze er straks nog in wil
2 jaar geleden
Ik heb hem een stand naar beneden gezet en gebruik het als ik even iets van boven moet pakken of naar de wc moet. Ze kruipt overal heen. Dus vind ik wel veilig. Daarvoor een periode niet gebruikt!