17 Reacties
2 jaar geleden
Ach.. arm kindje. Ik heb geen tips, maar wel herkenning. Bij ons zoontje zijn ook net 3 tandjes tegelijk doorgekomen en heeft hij ondertussen oorontsteking en krentenbaard. Hier lijken zetpillen wel te helpen. Ook een koud fruithapje uit de koelkast vindt hij fijn.
We hebben inmiddels slabjes van “miniyou” via bol.com gekocht. Deze gaan wat langer mee dan andere slabjes omdat ze meer waterproof zijn door het fleece laagje aan de onderkant. Ons zoontje kan de slab dan zeker 2 a 3 uur om en zijn kleertjes worden niet nat.
Veel sterkte 💛
Linkje: https://www.bol.com/nl/nl/p/miniiyou-set-6-stuks-bandana-slabbetjes-effen-grijs-wit-waterproof-jongens-meisjes-puntslabbetjes-katoen-fleece/9300000023838791/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158695942-S-1005217756505-9300000023838791&gbraid=0AAAAAD5OnmOAB4Mpk9EZtdju9Nt06sVZi&gclid=Cj0KCQjw6J-SBhCrARIsAH0yMZiLcbllvgwzGcdHEdy_3yn66hBMti_OokvDiuExmQ2kJtj2j5-Q9YMaAimGEALw_wcB
2 jaar geleden
Reactie op JJC
Zou ze ook heel erge keelpijn kunnen hebben door de oorontsteking en dan mo ...
Zeker, dat zei de huisarts ook idd. Het is hier wel alsof er een kraantje open staat 😅. Wat hadden jullie gedaan toen hij daar last van had en hoe lang bleef het aanhouden?
2 jaar geleden
Reactie op 01winnie
Gerum lief meisje 😢
Bij ons vind ze het fijn om op een stukje komkommer t ...
Komkommer heb ik nog niet geprobeerd! Straks even halen, thanks
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Ach lief meisje toch! Wat een pech voor d'r.. ❤
Als het echt weinig plass ...
We zijn in de loop van 2 weken al 3 keer geweest en het advies blijft: uitzieken en vocht aanbieden 😕
Ik ga ze morgen wel weer lastig vallen
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Barnsteen ketting! ✨👍🏼
Hier al 8 tanden, en kwamen super snel achter elk ...
Oh dit maakt me wel enthousiast. Als ik eerlijk ben was ik er eerst fel op tegen en heb pas een paar dagen terug de knoop doorgehakt om er eentje bestellen. Helaas heeft de verkoper hem niet verzonden of is er wat mis gegaan. Had zelfs nog extra betaald voor levering zelfde dag 🥲
2 jaar geleden
Reactie op XilianRose
Oh dit maakt me wel enthousiast. Als ik eerlijk ben was ik er eerst fel op ...
Oh jammer. Ik heb hem bij baby natura besteld. Heb er eentje gekozen met roze aventurijn erdoor, dat vond ik leuk staan. En heeft natuurlijk ook een goed werking.
En zie nu dat ik een wc pot emoji in mn bericht had gezet.. Dat was niet de bedoeling! 😅
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Oh jammer. Ik heb hem bij baby natura besteld. Heb er eentje gekozen met ro ...
Haha! De wc-pot was me niet eens opgevallen.
Ik heb nu eentje besteld van volledig barnsteen (honey volgens mij) omdat ik dacht dat het misschien meer effect zou hebben. Twijfelde wel tussen die en eentje met kwarts en avonturijn.
2 jaar geleden
Reactie op XilianRose
Zeker, dat zei de huisarts ook idd. Het is hier wel alsof er een kraantje o ...
Er was niet echt iets dat we konden doen.
Gaven wel tussendoor extra water om te drinken, fruitpap ging moeizaam omdat dat zuur is in het keeltje dus gaf ik een plantaardige variant op yoghurt op basis van kokos, was zacht van smaak en ging beter.
En dan natuurlijk perdolan en Nurofen afwisselend.
Sjaaltjes tegen de nattigheid 😅
Bedje schuin want liggen doet extra pijn bij oorontsteking. Veel succes en veel beterschap 🍀
2 jaar geleden
Allereerst beterschap met je kleintje! Er zijn hier en daar middelen om de pijn te verzachten, de meeste tips die ik heb zijn al in de reacties genoemd, maar wat voor bijna ieder kindje het meest kalmerend werkt? Met mama knuffelen, daar kan geen medicijn tegenop! Onze dame is al een knuffelkont, maar als ze ziek is wil ze toch bij mij hangen/slapen. Dat is soms lastig aangezien ik ook mijn huishoudelijke taken heb, en daarbij ook geniet van mijn "vrije tijd", maar ik merk gewoon dat ze dan veel meer op haar gemak is en rustiger is, en op die manier beter kan herstellen. Ik hoop dat je lieveling zich spoedig weer beter voelt!😘
2 jaar geleden
Een rauwe wortel! Wel een dikkere/brede zodat deze niet breekt bij het erop bijten en ze de wortel goed kan vasthouden. Mijn zoontje loopt de hele dag met een wortel rond alsof het zijn knuffeltje is haha 👶🏻🥕