14 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou toch even de huisarts laten nakijken.. lijkt echt wel een dikke bult
2 jaar geleden
Rechts achter lijkt mij meer een grote buld, ik zou toch de dokter bellen...
2 jaar geleden
Ik zou toch even de huisarts laten nakijken.. lijkt echt wel een dikke bult ...
Nog even toevoeging: Ik zou zo snel mogelijk een afspraak maken en laten nakijken, kan misschien niks ernstigs zijn maar het kan ook misschien iets heel groots zijn en dat jullie er wel zo snel mogelijk achter kunnen komen en misschien wel gelijk door verwezen worden naar het ziekenhuis.. wacht dus aub niet langer met zoiets.
2 jaar geleden
Hij is niet gevallen? Is dit de eerste keer dat het jullie opvalt? Ik zou sowieso huisarts bellen, of de kinderarts/Jeugdverpleegkundige van het consultatiebureau. Zij weten wel meer van kinderen af.
Merk je iets in zijn gedrag? Slaapt hij meer of minder? Reageer hij minder adequaat?
Is de bult hard of zacht?
2 jaar geleden
Reactie op Maartjex93
Hij is niet gevallen? Is dit de eerste keer dat het jullie opvalt? Ik zou s ...
Nee hij is niet gevallen. Tuurlijk als hij omdraait op de vloer komt z’n hoofdje wel eens op de grond. Merk verder helemaal niks aan hem en heb het afgelopen weekend voor het eerst gemerkt. Zijn hoofdje voelt verder normaal en niet als een bult.
Ik ga zo bellen!
2 jaar geleden
Reactie op Baby3juni
Is hij verder ook zo als anders? Goed alert, eet en drinkt goed? Pijnlijk a ...
Ik merk echt helemaal niks aan hem. Kan eraan zitten en hij is verder hetzelfde als anders in zijn gedrag en qua eten en drinken. Ik betwijfel ook of het echt een bult is. In het echt lijkt het meer op een soort afplatting wat bijv wel vaker voorkomt bij voorkeurshouding. Alleen die voorkeur heeft hij niet… Geen idee dus.
2 jaar geleden
Het was niks ernstigs zeggen ze. Het hoofdje is nog zo soepel dat het gewoon weer mooi rond kan worden. De arts heeft z’n schedel goed gevoeld en geen gekke dingen geconstateerd. Ze bleven wel zeggen dat het wsl door een voorkeurshouding komt maar die heeft hij niet… Hij ligt nooit naar een kant en overdag speelt ie het meest op zijn buik. Dus dat vond ik wel frustrerend.
Maar goed ik merk verder niks aan hem dus het zal goed zijn. Hou het verder gewoon in de gaten