34 Reacties

2 jaar geleden

Jeetje wat heftig. Ik zou dat zeker niet pikken nee. Je moet je kindje veilig en met een goed gevoel achter kunnen laten. Als er dan zo'n baldadig joch tussenzit dan moeten ze die aanpakken of weigeren. Doet onze opvanf ook. Staat ook in het contract dat kindjes mogen worden geweigerd of naar naar huis worden gestuurd als het voor de eigen veiligheid of die van andere kindjes is

2 jaar geleden

Bedankt voor je reactie! Ja om eerlijk te zijn breng ik hem nu niet meer met een gerust hart weg 😓 ik snap dat krabben oid wel eens kan gebeuren en de leidsters geen ogen in hun achterhoofd hebben, maar deze snee is echt heel erg diep, en de HAP kon ook niet beloven dat dit geen blijvend litteken word. Maar weet niet zo goed wat ik er nog mee moet naar de opvang toe.

2 jaar geleden

Tuurlijk is zoiets niet acceptabel, het kan helaas wel gebeuren, ook buitenom een opvang. Ik persoonlijk zou mijn zoontje de volgende dag niet brengen denk ik en gewoon bij me houden. Ook zoals jij zegt, omdat je hem niet met een gerust hart wegbrengt.

2 jaar geleden

Hebben ze ook uitgelegd hoe het is gebeurd? Schaafwonden en blauwe plekken lijkt op een val, heeft hij je zoontje geduwd? En hoe is die diepe snee er gekomen? Heeft hij dat met zn nagels gedaan? Ik zou ook verhaal gaan halen en precies willen weten hoe het gebeurd is. Je zoontje is 9 maanden denk ik dus dan neem ik aan dat ze precies kunnen uitleggen wat er is gebeurd aangezien ze kindjes op die leeftijd niet zomaar alleen kunnen laten. Een ongelukje kan gebeuren maar ik zou ook zeker even gaan praten en checken of ze een duidelijk verhaal kunnen vertellen en hen duidelijk maken dat ik verwacht dat er toezicht wordt gehouden en mijn kindje niet zomaar alleen wordt gelaten met andere kindjes. Mijn ouders hebben een klein boomertje, een heel lief hondje wat zo groot is als een klein konijn en geen vlieg kwaad doet maar toch verlies ik ze nooit uit het oog, daar vind ik mijn zoontje nog te jong voor.

2 jaar geleden

Eigenlijk wat pan-pan zegt, vind ik ook. Ik zou eerst willen weten wat ze gaan doen zodat dit niet nog eens gebeurd. Als ze met een lul verhaal komen dat ze geen ogen in het achterhoofd hebben, zou ik twijfelen of ik mijn kind dan daar weer naar toe zou brengen. Wat is het volgende? Een kussen/knuffel tegen het gezicht van je kind drukken? Dit kan echt niet! Zeker een baldadig kind dat bij baby’s kan komen moet in de gaten gehouden worden.

2 jaar geleden

Bedankt meiden. Ik ga morgen wat meer verhaal halen. Want dit is wel echt extreem voor een ‘ongelukje’. En vragen om meer toezicht en dat hier extra op wordt gelet in het vervolg.

2 jaar geleden

Reactie op zonnetje34

Bedankt meiden. Ik ga morgen wat meer verhaal halen. Want dit is wel echt e ...
Succes 🍀 Hopelijk komt er een goede oplossing waar je je fijn bij voelt.

2 jaar geleden

Wat heftig, heel veel beterschap voor de kleine. Ik zou hem niet meer brengen! Dit zijn te veel plekken dat het echt niet met 1 beweging is gebeurt? zo zou ik denken. Zeker even verhaal halen en een andere opvang zoeken! Arm kind😢😢verschrikkelijk dat zo iets gebeurt buiten jou toezicht ook vind ik het raar dat je het pas hoort bij het ophalen. En dat ze je niet hebben gebelt dat er iets gebeurd is. Dat ventje heeft pijn en huilt zo hard en toch wachten ze tot hij wordt opgehaald. Ik ken verder niet de gang van zaken bij een opvang maar krassen sneetjes blauwe plekken!! Ik zou mijn kind noooit meer daar brengen! En ze meteen melden bij de ggd! Maar ik ben dan ook wel echt een gevoelige mama! Dat je kindje rond kruipt of loopt en ergens tegen aan komt of valt, oke! Maar dit kan echt niet. Dan moeten ze zo een kindje die dit veroorzaakt in een groep met grotere kindjes zetten en niet bij babys. Ik kan hier echt boos worden. Ik zou een andere opvang zoeken en even duidelijk maken dat mijn kindje niet meer in de groep komt waar dat jochie ook zit. Sterkte lieve mama❤️

2 jaar geleden

Als de randen van elkaar afstaan van de snee… dan kan dat volgens mij niet met nageltjes gebeurd zijn. Ik zou dit echt verder uitzoeken en ook met de huisarts overleggen of die het verhaal van de opvang passend vindt bij de verwondingen… anders moet dit tot de bodem uitgezocht worden, sterkte!

2 jaar geleden

En ik ga mijn kind in April brengen voor het eerste keer naar opvang... ik heb letterlijk kriebels in mijn buik om hem daarheen te brengen gewoon omdat zulke dingen kunnen gebeuren en ik niet weet wat er achter de schermen gaan gebeuren... ik ben er doods maar dan ook doods en doodsbang voor.. 😭😭😭😭😭

2 jaar geleden

Hebben ze je niet gebeld toen het gebeurt was? Want dat zou ik echt onacceptabel vinden namelijk. Als het met opzet was door een kind wat niet goed luistert, dan hoop ik dat ze dat kind een tijdje weigeren. Verder kunnen ongelukjes gebeuren natuurlijk, maar er zijn grenzen..

2 jaar geleden

Bedankt lieve mama’s. Ik heb vanmorgen even gebeld en het schijnt vaker gebeurd te zijn door ditzelfde kindje. Dat maakt het eigenlijk nog erger. Het kwam de laatste tijd niet meer voor dus waren ze er niet meer zo alert op. Ook waren alle leidsters er op het moment dat het gebeurde met iets bezig (poepluier, flesje etc.) maar dat lijkt mij geen excuus. Ik ben niet gebeld na dit incident. We hoorden (en zagen) het pas bij het ophalen. Hierbij een foto hoe het er vandaag uit ziet.

2 jaar geleden

Reactie op Hannah1

En ik ga mijn kind in April brengen voor het eerste keer naar opvang... ik ...
Begrijp dit heel goed meid maar bij het gros van de KDV-en gaat het gelukkig wél zoals het hoort 😘

Reactie op Hannah1

En ik ga mijn kind in April brengen voor het eerste keer naar opvang... ik ...
Hier hetzelfde gevoel ons zoontje gaat voor de eerste keer in juni 1 dag in de week maar word echt echt misselijk als ik er aan denk dat sommige kindjes zo gemeen kunnen zijn 😢😢

Reactie op zonnetje34

Bedankt lieve mama’s. Ik heb vanmorgen even gebeld en het schijnt vaker geb ...
Arm mupke ik snap dat het je niet lekker zit, vooral als dit kindje vaker baby’s pijn doet ☹️☹️

2 jaar geleden

Reactie op zonnetje34

Bedankt lieve mama’s. Ik heb vanmorgen even gebeld en het schijnt vaker geb ...
Omg... dit is toch niet normaal??? WTF! Zie dat dikke kras omg... arme baby wat moet dat pijn doen, je baby is letterlijk mishandeld omg mijn mond staat open😱😱😱😱😱

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Hier hetzelfde gevoel ons zoontje gaat voor de eerste keer in juni 1 dag in ...
Dit is toch niet normaal?? Kijk die dikke kras... die baby moet daar weggehaald worden omg

2 jaar geleden

Reactie op zonnetje34

Bedankt lieve mama’s. Ik heb vanmorgen even gebeld en het schijnt vaker geb ...
Jeetje wat schrikken voor jullie! Toen ik zelf op het kdv werkte waren er ook regelmatig kindjes die beten of krabten. Wij zorgden er altijd voor dat deze kinderen in een stoel zaten op momenten dat het erg druk was. Denk hierbij aan verschoon momenten of als meerdere kindjes een fles kregen. Ze kregen dan natuurlijk wel iets te spelen maar konden ze geen “kwaad”. Misschien kun je dit meegeven aan de pm’ers?

2 jaar geleden

Ik vind dit niet normaal. Spreken ze ook met de ouders van dat jochie?

2 jaar geleden

Reactie op baby4mei

Jeetje wat schrikken voor jullie! Toen ik zelf op het kdv werkte waren er ...
Dat is een goede tip. Ga dit morgen inderdaad even zeggen. Ook mogen we nog van geluk spreken dat het niet in zijn ogen is gebeurd, daar moet ik helemaal niet aan denken 😣