26 Reacties

2 jaar geleden

Verder heeft ze nergens last van ? Geen koorts oid ?

2 jaar geleden

Zou het doen, al is het maar voor advies. Hoe eet ze? Mijn dochter drinkt niet abdurd veel maar ik voeg wel eens wat water toe aan een fruithap als ik geen stukjes aanbied. Of ik verdun wat yoghurt o.i d.

2 jaar geleden

Zeker reageren. Vooral nu met warme weer. Ze zijn sneller uitgedroogd dan je denkt. Hier vooral minder eten. Drinken gaat gelukkig wel goed. Terwijl het bij mij de oudste is die een drama is om te drinken. Die is 3,5 maar drinken. Dat is mondjesmaat.

2 jaar geleden

Ik zou toch een lekker sapje of iets proberen, iets van taksi of iets dergelijks. Mocht ze dit echt niet drinken dan zou ik wel snel de dokter bellen, helemaal met geen natte luiers. Kindjes drogen echt snel uit

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dat laatst ook een dag gehad, achteraf bleek het hand-voet-mond ziekte te zijn. Waarschijnlijk had de allemaal pijnlijke plekken in dr mond, maar op dat moment zelf hadden we dat niet goed in de gaten.

2 jaar geleden

Ze heeft geen koorts maar gister had ze dat wel. Ik heb gebeld en ben langsgeweest. Hij heeft haar goed onderzocht en zegt dat er niks aan de hand is en dat ik drinken moet blijven aanbieden en is vnv nogsteeds niks gedronken dan moet ik weer bellen

2 jaar geleden

pfff ik vind dit zo engig he

2 jaar geleden

Ik kreeg van het cb als tip om griekse yoghurt te geven omdat daar ook vocht in zit. Komkommer zit bijvoorbeeld ook veel vocht in, lust ze dat?

2 jaar geleden

Ik kreeg van het cb als tip om griekse yoghurt te geven omdat daar ook voch ...
Dankjewel voor de tip! Ze lust het allemaal wel maar op het moment wilt ze niks 😅

2 jaar geleden

Dankjewel voor de tip! Ze lust het allemaal wel maar op het moment wilt ze ...
Ai lastig. Maar vind het ook wel begrijpelijk met dit weer, ik heb ook moeite met eten nu🤫

2 jaar geleden

Misschien een extra fles geven? Gewoon flesvoeding?

2 jaar geleden

En als je het gewoon bij haar neerzet? Ik geef m’n dochter heel de dag een tuitbeker binnen handbereik. Dus als ze speelt dan pakt ze hem vanzelf van de grond.

2 jaar geleden

Mijn dochter drinkt ook slecht. S ochtends wel pap met melk en s avonds melk fles maar verder maar weinig water tussendoor. Wel natte luiers… een baby kan snel uitdrogen dus wanneer ze amper een natte luier geeft dan zou ik wel langs de huisarts gaan zsm. Succes 🍀

2 jaar geleden

Heeft ze al iets gedronken?

2 jaar geleden

Onze dochter drinkt ook slecht(haar ontlasting gaat ook niet goed waardoor ze nu ook lactose krijgt en juist met die zakjes veel moet drinken anders werkt het averechts) Afgelopen dagen lijkt het nog erger met niet drinken. Dus ik geef haar maar wat extra van die knijp zakjes met fruit en of yoghurt. Teveel suiker is ook niet goed. Maar ik denk beter te veel suiker dan te weinig vocht

2 jaar geleden

Heb je al fruit geprobeerd? Misschien haar op jouw schoot zetten en dan zelf gaan eten wellicht stimuleert dat wat dat ze ook een hapje wilt. In fruit zit ook water/vocht namelijk!

2 jaar geleden

Misschien appelmoes proberen? Hoe lang heeft ze al geen natte luiers?

2 jaar geleden

Ze heeft geen koorts maar gister had ze dat wel. Ik heb gebeld en ben langs ...
Aaah niet fijn inderdaad! Hoe is het vanmiddag gegaan? 🌸

2 jaar geleden

Tomaatjes, watermeloen of knijpfruit zit lekker veel vocht in. Maar hoop voor jou dat er intussen wat in zit! 🤞

2 jaar geleden

Mocht ze niet uit een tuitbeker of fles willen drinken dan misschien een open beker met een laagje drinken per keer proberen?