26 Reacties

2 jaar geleden

Fruit idd! Watermeloen, aardbeien, sinaasappels ed zit veel vocht in. Of idd, van die knijpzakjes, werken hier ook altijd heel goed! En gewone melk? Dat vult ook als een 'gewone' maaltijd had ik gelezen. Succes!! 🍀

2 jaar geleden

Zoals eerder genoemd fruit of fruitzakje, dat helpt hier goed wanneer hij minder/niet drinkt. Heb je evt appelsap al geprobeerd? Dit kreeg ik bij de HA als tip ipv ORS (om uitdroging te voorkomen) omdat er in appelsap dezelfde nutriënten als in ORS zit en kindjes dit vaak wel lekker vinden. Wel de appelsap aanlengen met water. Succes!!

2 jaar geleden

Overal water doorheen gooien. Door bv een geprakte banaan, door de groentehap, met theelepel water geven, een grote mensen beker pakken want dat is interessant. Evt ranja of sap. Geef eten met zout (tuc koekjes) dan krijgt ze wel wat dorst hopelijk. En in bad (zonder zeep), hier drinkt ze t halve bad leeg🤣🤣

2 jaar geleden

Bedankt iedereen!! Ik heb haar onder de douche gezet en de straal bij haar mond gezet dat vond je leuk 😂😅 Drinken maar een paar slokjes maar gelukkig gaat fruit en yoghurt er weer in dus daar geef ik wat meer van deze dagen.

2 jaar geleden

Bedankt iedereen!! Ik heb haar onder de douche gezet en de straal bij haar ...
Hee Olivee, gaat het inmiddels weer wat beter met drinken van je meisje?

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Hee Olivee, gaat het inmiddels weer wat beter met drinken van je meisje?
Jaaa het gaat weer top!! dankjewel voor het vragen.