12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook een tijdje gehad, sinds ik hem er zelf in laat klimmen ( wel natuurlijk met begeleiding) gaat dat prima. Of iets te eten geven in de handen werkt hier ook prima😀

2 jaar geleden

Lastig hè! Wat wij doen is hem de ene keer laten kiezen of hij op zijn duwfietsje of in de kar wil. Wanneer hij echt in de kar of autostoel moet dan zorgen wij dat hij iets te knabbelen (banaan, soepstengel, rozijntjes etc.) of te spelen (popper, boekje, autootje) heeft. Dit werkt bij ons gelukkig erg goed

2 jaar geleden

Ik geef haar soms idd een koekje of iets maar daar heeft ze dan geen aandacht voor.. echt heel heel boos wordt ze.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier wil hij er al niet meer in sinds dat hij 9 maanden is zo ongeveer. Hebben toen een duwfietsje gekocht voor hem. Dat werkt echt super. Veel meer bewegingsvrijheid en hij kan alle kanten op kijken. Wij hebben deze omdat die opvouwbaar is en dus makkelijk mee kan in de auto en het vliegtuig maar je hebt ook goedkopere versies. https://www.bol.com/nl/nl/p/smartrike-driewieler-opvouwbaar-7-in-1-smartfold-600-2021-model/9300000053129524/

2 jaar geleden

Reactie op Suus31

Heel herkenbaar! Hier wil hij er al niet meer in sinds dat hij 9 maanden is ...
Oh super ding! Wel prijzig idd.

2 jaar geleden

Hier wil ze ook al enkele maanden niet in de buggy maar ook niet in haar duwfiets. Alleen zelf stappen of dragen vind ze oke.. nog geen oplossing gevonden

2 jaar geleden

Herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Heb ontdekt dat het hier helpt als ik een rijstwafel geef. Dan is hij daarmee bezig.

2 jaar geleden

Bij ons ook, krijst het uit😨 en even later als je wandelt is het over. Bij ons helpt het om de wagen even op de ligstand te zetten (anders ben ik bang dat hij valt omdat hij zo overstrekt) en hem er ook pas buiten in de wagen te zetten. Hij loopt ook nog niet dus zal echt nog wel een tijdje mee moeten in de wagen🤷🏼‍♂️ dit doet hij soms ook bij ons in de autostoel

2 jaar geleden

Herkenbaar hoor! Gaat strekken staan huilen. Als hij er echt in moet dan forceer ik het en snoer ik hem vast. Probeer hem wel af te leiden (werkt heel soms) en leg wel rustig uit waarom het nodig is (veiliger etc) en dat ie straks zelf mag lopen. Als het niet nodig is dat hij in de buggy zit laat ik hem zelf lopen. Ik denk zelf dat het een fase is IK WIL ALLES ZELF DOEN. Mag niet eens meer eten aan een vork prikken voor hem 9 van de 10 keer en meneer kiest soms zelfs zn eigen sokken uit😅😅😅😅

2 jaar geleden

Nu hij zelf heel stabiel kan lopen gebeurt dit ook steeds vaker als ik hem erin wil zetten haha. Ik laat hem ook wel eens zelf een rondje lopen buiten. Dat vind ie geweldig! Zodra hij dan weer passief in de wagen moet zitten vind ie dat op het begin vaak maar niks. Als we eenmaal lopen is het goed

2 jaar geleden

Haha grappig dat het zo herkenbaar is! Ze loopt sinds een week, maar daarvoor al wilde ze er niet meer in. Als we gaan lopen wilt ze alle kanten op behalve waar ze naartoe moet en als ik haar dan op til om op de goede weg te zetten dan gaat ze liggen en krijgt ze een driftbui 😣 Daarom kies ik liever toch voor de buggy ook omdat we midden in t centrum wonen is het gewoon niet veilig om haar gewoon alle kanten op te laten rennen. In mijn omgeving komt t helemaal niet voor van die baby’s met een sterke eigen wil dus zowel mijn, als de familie van mn man zaten echt met open mond te kijken hoe we haar in de buggy forceren hahahaha. Zo sneu ook eigenlijk. Vandaag met een soepstengel in de buggy gekregen zonder drama yay 😁

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Haha grappig dat het zo herkenbaar is! Ze loopt sinds een week, maar daar ...
Wauw wat goed!! Volgende tip: bewaar de soepstengels zo lang mogelijk voor alleen de buggy/autostoel zodat het iets speciaals blijft;) Hopelijk houdt het lang genoeg aan 🙈