16 Reacties

2 jaar geleden

Kunnen het doorkomende tandjes zijn? Als je het niet vertrouwt zou ik de hap bellen.

2 jaar geleden

Sprong ?

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Sprong ?
Zou best kunnen. Haar geplande slechte week is rond 11/04

2 jaar geleden

Reactie op Tammie27

Kunnen het doorkomende tandjes zijn? Als je het niet vertrouwt zou ik de ha ...
Ik ga dit even doen

2 jaar geleden

Ik zou voor de zekerheid toch even langs de dokter gaan. Een check kan nooit kwaad.

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook, na sprong 6 is het begonnen. We denken nu (na lang zoeken) dat het extreme verlatingsangst is. De gastouder (met heel wat ervaring) geeft ook aan dat ze het nog nooit zo erg heeft gezien. Ik kan mijn zoontje niet op de commode/in de kinderstoel/in de box leggen of het is krijsen. In bed gaat het nog redelijk, omdat hij zo moe is ook. Maar ik mag geluk hebben als hij een half uur totaal op een dag zichzelf kan vermaken in de box bijvoorbeeld. Tijdens het eten kan hij ook ineens zo hard gaan gillen, hoofd achterover gooien.. ik vind het ook echt ontzettend zwaar, hoop zo dat er snel een eind aan komt!! Als je niet zeker weet wat het is, zou ik toch ook de huisarts even mee laten kijken, dat hebben wij ook gedaan. Dan kan je toch weer wat afstrepen!

2 jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Mijn zoontje doet dit ook, na sprong 6 is het begonnen. We denken nu (na la ...
Jeetje. Ben blij dat ik niet de enige ben die met dit heftige gedrag en de verlatingsangst moet dealen. Ik zal morgen even mn eigen ha bellen. Alles is idd een drama😭

2 jaar geleden

Tandje?

2 jaar geleden

Oorpijn misschien….?

2 jaar geleden

Oorontsteking?? Hoor je vaak, zie je niet….

2 jaar geleden

Zeker even de huisarts bellen. Misschien toch ergens last van. Oren of keel? Veel beterschap❤️ zeuren tot daar maar krijsen denk ik toch dat er wat aan de hand is

2 jaar geleden

Ik moet nog steeds de ha bellen. Ze is nu best rustig

2 jaar geleden

Misschien oorpijn? Of tandjes? Tandjes kunnen ook heel erg gemeen zijn namelijk. Als er een tandje op doorbreken staat kan onze kleine ook alleen maar huilen. Heel sneu is dat. Zodra ik een zetpil geef word ie een half uurtje later rustiger gelukkig. Gaat echt door merg en been vind ik dat huilen 😭

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Misschien oorpijn? Of tandjes? Tandjes kunnen ook heel erg gemeen zijn name ...
Het zouden haar tandjes kunnen zijn ja. Ze is sinds gister al rustiger en ik geef haar even extra extra veel aandacht

2 jaar geleden

Wij hebben het ook (gehad) met zoontje 9 maanden. Nog steeds niet top en idd veel huilen. Nu bleek hij oorontsteking te hebben. Gaf verder geen andere tekenen waarop dat zou wijzen dus zou zeker even langs gaan wij zitten er nu al 2 weken mee te tobben. Nu ook een maand lang al drama snachts met slapen.

2 jaar geleden

Reactie op rrroom

Wij hebben het ook (gehad) met zoontje 9 maanden. Nog steeds niet top en id ...
Ben je bij de ha geweest met je zoontje? Uit welke tekenen heeft de ha het dan geconstateerd?