13 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje doet dit ook is 14 maanden, als ik hem hierop aan spreek en duidelijk ben. Dan begrijpt die dat hij stil moet liggen. Doet hij dit niet leg ik hem in ze bed, en begint hij te huilen. Als ik hem dan weer pak om aan te kleden of iets. Blijft die stil liggen. Is gewoon zinnetje doordrijven.
2 jaar geleden
Wij hebben een plank boven hem en daar heb ik nu spiegeltjes op geplakt. Dat scheelt enorm
2 jaar geleden
We kleden ons zoontje aan terwijl hij staat of zetten hem in de schommel stoel en doen dan vast zijn shirt en broek voor de helft aan. Hij wil gewoon graag helpen en alles zelf doen dus op deze manier geef ik hem die mogelijkheid en betrek ik hem bij het aankleden. Wanneer ze op de rug liggen voelen ze zich misschien en beetje machteloos al is dat niet helemaal het goede woord denk ik..
2 jaar geleden
Oh ja hier is het ook echt een draak op de commode.. hij begint al te spartelen alsk erna toe loop met hem. Toespreken helpt niks.. eerst hielp het door em wat in zn handje te geven om te spelen maar dit gooit hij nu steeds weg. Enige wat helpt is nijntje filmpje aan.. geen voorstander van eiig maar moet wat om mn zoontje in de kleren te krijgen😆
2 jaar geleden
Hier ook sinds 5 maanden, inmiddels 15 maanden 🥲 we zijn al vroeg overgegaan op staand verschonen/aankleden. Gewoon op de commode. Heel soms werkt afleiden met een tube vaseline of iets anders. Poepluiers doen we vaak in de badkamer, luier uit en dan onder de douche.
Luiers verschonen onderweg vind ik daarom super spannend!!
Ben benieuwd of het beter gaat worden, of dat dit het is totdat hij zindelijk wordt 😀
Succes!
2 jaar geleden
Herkenbaar.. Onze kleine word helemaal gek als ik zijn rompertje en shirtje over zijn hoofdje heen moet doen. Ik zet hem daarom vaak rechtop. Dan heeft ie er minder last van dan wanneer hij ligt. Dan gilt ie echt alles bij elkaar alsof een varken aan een spit is haha.. Het zal wel een fase zijn ofzo. Broekjes aandoen gaat zonder problemen. Alleen shirtje en rompertje aandoen is drama