48 Reacties

2 jaar geleden

Wij doen een luier maat4+ aan (ipv 4) en erover heen een luierbroekje omgekeerd. (Buikslaper) en dit zorgt voor minimale lekkages

2 jaar geleden

Wij hebben hier ook enorm veel last van gehad! Echt werkelijk vanalles geprobeerd idd! Voor ons werkt het nu heel goed (klikt heel raar) om een kraamverband in zn luier te doen. Die maak k dan aan de onderkant open, zodat de urine doorloopt naar de luier😊

2 jaar geleden

Ik heb nu enkele nachten een droge nacht gehad yeaahhh🥳 Ik heb het bovenste gedeelte naar buiten gevouwen, en dit lijkt te werken. Bedankt voor al jullie tips, is hij morgen vroeg toch weer nat ga ik voor een ander manier.

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Baby dry is eigenlijk voor de nachten. Die kan tot 30 keer meer gewicht aan ...
Ik gebruik standaard de baby dry eigenlijk,weet ook niet waarom, op de opvang hebben ze deze ook voor overdag bij de kinderen aan. En koop vaak grote partijen in als ze bij de kruitvat in de aanbieding zijn qua big packs, volgens mij heeft de protection dat niet 🤷🏽‍♀️ Ah dat is idd wel heel erg jammer mocht het toch niet werken na dat ik dit bericht heb gepost, dat hij de afgelopen nachten droog was, ga ik jou tip zeker gebruiken en bestel ik het op bol.con

2 jaar geleden

Pff, hier weer sinds deze week elke ochtend nat. Ik gebruik luierbroekjes maat 5 van kruidvat. Zit nu te twijfelen om maat 6 te proberen van kruidvat. Heeft er iemand toevallig ervaring met maat 6 (extra large) luierbroekjes van kruidvat?

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Pff, hier weer sinds deze week elke ochtend nat. Ik gebruik luierbroekjes m ...
Wat ik altijd deed was als onze kleine elke keer nat was in de ochtend gewoon maatje groter aangeven voor de nacht. Dit werkte bij ons goed. Geen ervaring met maat 6 van kruidvat. Wij hebben maat 6 van pampers. Nooit geen ongelukjes met doorlekken snachts met dit merk in iedergeval

2 jaar geleden

Grotere maat luiers werkte hier altijd goed.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Hier met het werk kruitvat luiers ook door lekker. Wij zijn na etos over gegaan, en toen bleef hij droog.

2 jaar geleden

Reactie op Babynr2boy

Hier met het werk kruitvat luiers ook door lekker. Wij zijn na etos over ge ...
Heb vanochtend toevallig een midpack maat 6 gehaald bij kruidvat omdat ze geen minipack meer hadden. Vanavond even uitproberen, kijken of hij morgen ochtend droog wakker wordt.

2 jaar geleden

Hier t zelfde en van alles geprobeerd. Uiteindelijk juist een maat kleiner gekocht van n ander merk en dat blijkt ineens de oplossing. Hij weegt 12,7 kilo en had altijd maat 5 broekjes en nu maat 4 (tot 15 kilo)

2 jaar geleden

Reactie op Kersenbloesem

Hier t zelfde en van alles geprobeerd. Uiteindelijk juist een maat kleiner ...
Oh echt, maat kleiner is toch raar haha

2 jaar geleden

Reactie op Kersenbloesem

Hier t zelfde en van alles geprobeerd. Uiteindelijk juist een maat kleiner ...
Welke merk gebruik je? Maat 6 luierbroekjes van kruidvat werkt ook niet helaas bij ons, wil wat minder nat maar alsnog nat😩

2 jaar geleden

Naar mijn idee nemen gewone luiers meer op dan luierbroekjes. Heb je maat 6 gewone luiers van de Kruidvat al geprobeerd? Deze heeft onze middelste nog jaren aan gehad. Onze jongste heeft nog maat 3 luiers aan.

2 jaar geleden

Wij hebben in de nacht een maat groter van de pampers baby dry (geen broekjes) en een romper die goed aansluit. Als we een wijde romper doen lekt ze ook door. Echt bizar hoe veel er soms in zit maar ze blijft echt droog 😱

2 jaar geleden

En als je zo’n oefenbroekje van de Kruidvat over zijn luier doet, onder de romper zeg maar. Dan absorbeert dat het vocht, en blijft zijn kleding misschien droog?

2 jaar geleden

Reactie op Love3

Naar mijn idee nemen gewone luiers meer op dan luierbroekjes. Heb je maat 6 ...
Nee dat niet, ik gebruik luierbroekjes omdat hij niet stil blijft liggen met verschonen. Met luierbroekjes is het een stuk makkelijker voor ons. Ik ga denk ik ook eens de luierbroekjes van papmpers baby dry proberen.

2 jaar geleden

Reactie op Love3

En als je zo’n oefenbroekje van de Kruidvat over zijn luier doet, onder de ...
Goed idee! Dit ga ik sowieso proberen

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

De luierbroekjes van de kruidvat lekken snel door. Deze zijn ook smaller tussen de benen. Wij zijn ook overgestapt op luierbroekjes, omdat mijn zoontje niet stil blijft liggen. Maar met die van de kruidvat lekte hij altijd door. Ook overdag. Wij zijn toen broekjes van de jumbo en ah gaan gebruiken en hij lekte toen niet meer door.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Welke merk gebruik je? Maat 6 luierbroekjes van kruidvat werkt ook niet hel ...
Bon bebe heb ik eens genomen van bij de plus

2 jaar geleden

Reactie op Momanddad

Oh echt, maat kleiner is toch raar haha
Ja waarschijnlijk was 5 gewoon net te groot omdat hij 12,8 kilo is en de 5 luiers vanaf 12 kilo zijn